دادستان اراک مطرح کرد:

با دوچرخه سواری که ناهنجاری اجتماعی به دنبال داشته باشد مخالفیم/هر پروژه ای که در سطح شهر انجام می شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد

عباس قاسمی گفت:هیچ کس با ورزش کردن و دوچرخه سواری مخالف نیست اما با رعایت شان و شئون اجتماعی درست که قواعد حکایت بر این دارد که نباید هرطور دلمان خواست در سطح جامعه حاضر شویم و این موضوع فرقی ندارد هم بر آقایان صدق دارد و هم بر بانوان خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۷۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ عباس قاسمی دادستان اراک در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی غیر هم سطح شهید صیدی اراک در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج در خصوص اقدام ناهنجاری برخی از افراد و مسئولین در اجرای روز بدون خودرو در اراک گفت:ورزش باید در فضای مناسب خودش و همراه با رعایت شئون متناسب باخودش انجام شود.

وی افزود:هیچ کس با ورزش کردن و دوچرخه سواری مخالف نیست امام با رعایت شان و شئون اجتماعی درست که قواعد حکایت بر این دارد که نباید هرطور دلمان خواست در سطح جامعه حاظر شویم و این موضوع فرقی ندارد هم بر آقایان صدق دارد و هم بر بانوان خواهد بود.

قاسمی با بیان اینکه آداب اجتماعی از قدیم مرسوم بوده و همه خود را ملزم به رعایت آن می دانستند بیان داشت: این اقدام اخیر از سوی برخی از افراد و مسئولین امر در یکی از خیابان های شهر اراک پسندیده و پذیرفته نبود در صورتی که دوچرخه سواری باید در محل مناسب خودش انجام شود.

دادستان اراک اظهار کرد:با دوجرخه سواری که ناهنجاری اجتماعی به دنبال داشته باشد مخالفیم و اعتقاد داریم  هر پروژه ای که در سطح شهر انجام می شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد و متولیان امر موظف هستند فضای مناسب برای این موضوع فراهم کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام زیبنده شهر اراک نبود و باید تلاش کرد در با انجام طرح هایی از این قبیل مشکلات دیگر را به جامعه تحمیل نکرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات