فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هر چقدر برای پیشرفت منطقه مغان تلاش کنیم، ذره‌ای از زحمات و ایثارگری‌های رزمندگان این منطقه در دوران دفاع مقدس را جبران نکرده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۹۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

فداکاری‌های رزمندگان مغان نباید فراموش شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلیل بابازاده صبح امروز در آیین افتتاح استخر سرپوشیده «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» پارس آباد اظهار کرد: دشت مغان دشت دلیرمردان دوران دفاع مقدس است و هر چقدر برای پیشرفت این منطقه تلاش کنیم، ذره‌ای از زحمات و ایثارهای رزمندگان این منطقه در دوران دفاع مقدس را جبران نکرده‌ایم.

وی افزود: رشادت‌های رزمندگان مغان را در گرمای بالای ۴۰ درجه جنوبی‌ترین نقطه کشور را دیده‌ایم که برای دفاع از خاک و ناموس از شمالی‌ترین نقطه ایران به جنوبی‌ترین نقاط آن اعزام شدند و در این راه از مال و جان خویش گذشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: منطقه مغان در دفاع مقدس ۴۴۳ شهید تقدیم  نظام کرده، از سرداران شهید واحدی، علایی، فلاح و برومند گرفته تا شهید خاوندی و محمدعلی برزگر، که جانشان را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه استخر شهید سلیمانی با هدف توسعه فعالیت‌های ورزشی بسیجیان و عموم مردم ساخته شده است، اظهار داشت: این استخر که مجهز به بخش‌های مختلف است با زیربنای یک هزار و ۶۷۲ مترمربع در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد ساخته شده و در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

بابازاده با بیان اینکه عملیات احداث این استخر سرپوشیده طی برنامه‌ای ۵ ساله و از سال ۹۵ شروع شده است، تشریح کرد: برای ساخت این استخر ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف است.

وی همچنین از ایجاد ۸ هزار و ۳۳۲ مترمربع کار زیربنایی از جمله احداث سالن ۹ دی، صالحین و چند سالن ورزشی در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در کنار این پروژه‌ها، درمانگاه ۱۵۰۰ متری خاتم‌الانبیا بسیج پارس آباد را برای استفاده بسیجیان و عموم مردم راه‌اندازی کردیم که مجوز داروخانه آن نیز گرفته شده تا برای عموم مردم خدمات ارائه دهد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم استخر سرپوشیده سردار شهید قاسم سلیمانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات