خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با «بسیج»:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تشکیل محور مقاومت از آینده درخشان اسلام در منطقه و جهان خبر می‌دهد، گفت: اهانت دولت های غربی به قرآن و شخصیت پیامبر (ص) نشان از ضعف آنهاست.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۴۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: اسلام تنها مکتب حق و تنها مکتبی است که هدایت جوامع بشری را بر عهده دارد که خداوند می فرماید: این تنها هدایت تضمین شده است.
 
وی افزود: دشمنان می‌دانند که اسلام تنها نسخه هدایت است لذا اگر شرایط ترویج اسلام به معنای حقیقی در سطح جهان فراهم بشود قطعا تاثیرگذار است همانطور که خداوند در قرآن می‌فرماید: روزی این دین حق و فرهنگ پاسخ گو بر سایر فرهنگ‌ها غلبه پیدا می‌کند.
 
حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: اسلام مانند خورشیدی است که وقتی می‌تابد روشنایی عالم از اوست و با طلوع خود تاثیرگذاری خود را آشکار می‌کند و قطعا سایر فرهنگ‌ها را متاثر از خود می‌کند و جایگاهی برای سایر مکتب‌ها نخواهد بود؛ که دشمن از این هراس دارد.
 
 نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) استان با اشاره به گذشت چهل و یک سال از انقلاب اسلامی، گفت: به برکت انقلاب اسلامی بلوک شرق درهم شکسته شد و تاثیر ظهور انقلاب اسلامی در فتح عالم باعث شد تا قدرت های استعماری آن زمان از جمله شوروی سابق که هفتاد سال مراسمات مذهبی را تعطیل کرده بود سقوط کنند.

تشکیل محور مقاومت از آینده درخشان اسلام در منطقه و جهان خبر می‌دهد

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند: " صدای درهم شکستن بلوک غرب به گوش می رسد " گفت: جریان شکل گیری جبهه مقاومت در سطح منطقه و حتی جهان خبر از این دارد که آینده اسلام و این مکتب بزرگ درخشان است.
 
وی ادامه داد: قطعا دشمنان در برابر مکتب بزرگ اسلام؛ استدلال و حرفی برای گفتن ندارند و از طرق دیگر در برابر حقانیت این مکتب می‌ایستند.
 
حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه قرآن تنها کتاب حق است، تاکید کرد: دشمنان اسلام و سران کفر وقتی در برابر قرآن به شخصیت عظیم پیامبر (ص) منطقی ندارند از راه اهانت به ساحت پیامبر و قرآن سعی در رسیدن به اهدافشان دارند که قطعا راه به جایی نمی‌برند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، اهانت دشمنان به ساحت پیامبر اسلام و قرآن را نشانگر عظمت اسلام دانست و اظهار داشت: ما باید به اینکه مسلمان هستیم به خود ببالیم.

اهانت دشمنان به پیامبر (ص) نشان از تاثیرگذاری فرهنگ غنی اسلام در سطح عالم است
 
وی عنوان کرد: ما مسلمانان ضمن اعلام انزجار و تنفر خود از آمریکا و دشمنان اسلام به دوستان خود بیان می‌کنیم که این دشمنی‌ها و اهانت‌ها نشان از تاثیرگذاری فرهنگ غنی اسلام و عظمت آن است.
 
حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: بنا به تعبیر قرآن سخت‌ترین دشمنان اسلام یهودی‌ها هستند لذا ما هرگز به این‌ها امیدی نداریم و همچنین قرآن نزدیک‌ترین گروه به مومنین را نصاری و مسیحیان می‌داند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) استان تصریح کرد: قطعا علمای مسیحی حقایق اسلام را درک می‌کنند و وقتی زاهد مسیحی زهد حضرت علی (ع) و امامین انقلاب ما را می‌بیند تسلیم می‌شود.

وی افزود: مسیحی‌هایی که روحیه استکباری نداشته باشند این‌ها زمینه برای هدایت دارند، اما برخی به واسطه روحیه صهیونیستی که دارند تسلیم نمی‌شوند، اما عامه مسیحیان وشخصیت‌های بزرگ مسیحیت به مکتب اسلام و اهل بیت (ع) روی می‌آورند و این باعث وحشت دشمنان از اسلام می‌شود.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه ما مکتب و راه خود را با حکمت، منطق و موعظه حسنه طی می‌کنیم، تاکید کرد: اسلام راه را به ما نشان می‌دهد ما در بستر تاریخ آینده درخشانی برای اسلام می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) استان افزود: دشمنان می‌دانند که اسلام تاثیرگذار است لذا آگاهانه در برابر اسلام موضع گیری می‌کنند و از اسلام وحشت دارند و به انواع مختلف سعی دارند جلوی تاثیرگذاری آنرا بگیرند.

وی به روابط رسمی برخی از کشورهای عربی با رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جای تاسف دارد که سران برخی کشور‌های منطقه یکی پس از دیگری در مسابقه برقراری رابطه مسالمت آمیز با رژیم صهیونیستی وارد می‌شوند که البته این‌ها عوامل آمریکا هستند.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: این تحرک‌ها از زمان شهادت سرداران مقاومت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که باعث اتحاد در منطقه بودند شروع شده لذا دشمن در تقابل با محور مقاومت و کشورهای اسلامی اینگونه روابط و اهانت‌ها را انجام می‌دهد.

وی افزود: توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) در کشور‌های اروپایی و پیوند برخی از کشور‌های عربی منطقه با این دولت‌ها نشان از آخرین دست و پا زدن آمریکا، صهیونیست و دشمنان اسلام است که قطعا بنابر فرمایش قرآن آینده و پیروزی از آن اسلام و مسلمانان است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها