جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

فعالیت های سپاه موازی کاری نیست/خدمت به مردم مهمترین هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه فعالیت های سپاه موازی کاری نیست وسپاه در مواقع نیاز بصورت جهادی وارد عمل شده وخدمات رسانی می کند،افزود:اختصاص ومدیریت منابع و کاهش هزینه های اجرایی با تامین نیروی انسانی و تجهیزات از نتایج واهداف سپاه در همکاری با نهادها ودستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۴۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در دوره توانمندسازی مدیران وفرماندهان بسیج که به همت سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)برگزار شد،ضمن تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس،به نقش مدیران بسیجی در تحقق جهش تولید اشاره و اظهار داشت:مدیران بسیجی در همه نهادها ودستگاه های اجرایی استان همواره پای کار بوده و در راستای اعتلای نظام وانقلاب تلاش نموده اند.

فعالیت های سپاه موازی کاری نیست/خدمت به مردم مهمترین هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

 وی با اشاره به همکاری همه جانبه سپاه با نهادها ودستگاه های اجرایی افزود: سپاه وبسیج کمک کار مجموعه های ادارات بوده وهمسو با آنها حرکت می کند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)با بیان اینکه فعالیت های سپاه موازی کاری نیست وسپاه در مواقع نیاز بصورت جهادی وارد عمل شده وخدمات رسانی می کند،افزود:اختصاص ومدیریت منابع و کاهش هزینه های اجرایی با تامین نیروی انسانی و تجهیزات از نتایج واهداف سپاه در همکاری با نهادها ودستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم است.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه مدیران بسیجی می بایست به بحث صرفه جویی در ادارات اهمیت داده وبا برگزاری جلسات و اجرای امربه معروف ونهی از منکر در این زمینه قدم بردارند،خاطرنشان کرد:مبارزه با فساد اداری در ادارات باید در دستور کار قرار گیرد وبسیجیان میبایست این مهم را از ادارات خود شروع کرده ودلسوز مردم باشند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بیشتر از هرزمان دیگری نیازمند حفظ تفکر وروحیه بسیجی است،بیان داشت: همه ما باید از تجربیات دفاع مقدس در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنیم.

 

وی با تاکید براینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می تواند در همه امور راهگشا وامیدآفرین باشد،گفت:امیدبه آینده وامیدآفرینی در جامعه سبب عمق بخشی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناکامی دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود می شود.

ارسال نظرات