در دومین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج صورت گرفت؛

کسب ۴ رتبه کشوری توسط سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز در حوزه فضای مجازی

سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز در دومین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج سراسر کشور موفق به کسب ۴ رتبه کشوری شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۳۵۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی به همت سازمان فضای مجازی بسیج با حضور سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مجتمع ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این رویداد 48ساعته که از صبح روز چهارشنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی در مجتمع ولیعصر (عج) آغاز شد 354 بسیجی توانمند در حوزه تولیدات تخصصی دیجیتالی، در قالب صد و هجده تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

موضوعات معرفی شده از سوی سردار نقدی در حوزه بازی سازی، نجات جورج فلوید؛ در حوزه پویانمایی، فتح قدس توسط سپاه اسلام و در حوزه نرم افزار کاربردی، ایجاد نرم افزاری برای دعا بود.

در این زمینه سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز در دومین رویداد ملی تولید محتوای بسیج کشور و همچنین مراسم تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج کشور موفق به کسب ۴ رتبه در شاخص های فضای مجازی کشور شد.

در بخش ساخت نرم افزار تلفن همراه به نام "ایرانو" با محوریت اقتصاد مقاومتی و حمایت از کسب و کار داخلی محمدحسین حکیمی + محمد مهدی کاردان  در بخش برترین شبکه مردمی سایبری انقلاب ( شمسا)  مهندس حسین دولتی، در بخش برترین مرکزتولید تخصصی محتوای دیجیتال ( متنا) سرکار خانم عباس آبادی حائز رتبه و مقام شدند.

همچنین از اثر پویانمایی "آزادی" با موضوع مقاومت و استکبار ستیزی کارگردان اقای علی خلیلی تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها