امام جمعه شهرستان فومن:

قریب به ۶۰ کشور علیه این انقلاب در جنگ وارد شدند

همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ، همایش تجلیل از مدافعان سلامت و گروه های جهادی در سالن شهدای خدمتگذار شهدای خدمتگذار فومن برگزار گردید .
کد خبر: ۹۲۸۱۴۵۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ، همایش تجلیل از مدافعان سلامت و گروه های جهادی در سالن شهدای خدمتگذار شهدای خدمتگذار فومن برگزار گردید .
امام جمعه شهرستان فومن در این همایش تقابل بین عراق و یک کشور انقلابی نوپا را غیر هم سطح عنوان کرد و گفت : قریب به ۶۰ کشور علیه این انقلاب در جنگ وارد شدند .
حجه الاسلام نقدی در ادامه افزود : تمام ملت و امت مل به یک پارچه وارد میدان شدند . وی بیان داشت : انقلاب ما فقط اینطور نبود داخل ایران رخ داده باشد ، امر به معروف امام خمینی( ره ) در پهنای خاکی کره زمین رخ داده است.
وی گفت : اتفاق دوم که در ۸ ما گذشته به وقوع پیوسته است‌ ،  ویروس منحوس کرونا که وارد کشور شد .
حجه الاسلام نقدی افزود : ما مسلمانیم و بد هیچ کس را نمی خواهیم ، هجمه های از قم ، علما و غیره شروع کردند یک ویروسی که سیاسی نبود سیاسی کردند ، با تحریم های ناجوانمردانه  و از آنجایی که ما از لحاظ علمی عقب تر از کشورهای اروپایی هستیم  خواستند بحران این ویروس را در کشور ما بزرگتر از کشورهای دیگر نشان دهند .
وی بیان داشت :  پرستاران و اطباء ما ایثارگری را معنا کردند و با تمام توان وارد میدان شدند همانند جنگ تحمیلی همانند آیه ۱۰۴ سوره مبارکه آل عمران .
حجه الاسلام نقدی گفت : نظام سلامت متعهد و ولایی ما امروز به ایران اسلامی عزت بخشید ، آنهایی که کاتب حقوق بشرند، از ورود دارو به کشور ما جلوگیری کردند ، در واقع ما هم با کرنا جنگیدیم هم با تحریم دارویی کاتبان حقوق بشر.
وی در پایان گفت : کسبه ،بازاریان، طلاب و سپاه همه در ایام کرونا  آمدند ، کارستان کردند و بحق در کنار بزرگداشت شخصیت های دفاع مقدس از شما تقدیر شود. 

ارسال نظرات