جانشین فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک از آن‌ها طی یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی دیواندره خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۷۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ رسول برزویی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری مشترک ماموران انتظامی دیواندره ۲ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در همین راستا و با هماهنگی مراجع قضایی ۲ دستگاه خودرو در این عملیات متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ برزویی با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، افزود: ۲ سوداگر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ماموران انتظامی کردستان موفق شدند در نیمه نخست امسال در مجموع ۸۰۱ کیلوگرم انواع موادمخدر از سودگران مرگ و باند‌های قاچاق کشف و ضبط کنند که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشت که ۸۵ درصد کشفیات مربوط به تریاک، هشت درصد حشیش، یک درصد هروئین، یک درصد شیشه و بقیه سایر مواد است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات