حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛

نیروی انتظامی آموزش دیده و آماده به خدمت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی در عرصه های مختلف بویژه عرصه امنیت، افتخار دارد آموزش دیده و آماده به خدمت است.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۴۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده و هیأت رییسه نیروی انتظامی استان با حضور در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی داشتند.

دراین دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس وتبریک انتصاب سردار امان اللهی به فرمانده نیروی انتظامی استان به حضار خیرمقدم گفت.

وی دو نیاز اصلی اقشار مختلف مردم در جامعه را امنیت و سلامت عنوان کرد و ادامه داد: امروز نیروی انتظامی با اقتدار در حفظ و تأمین سلامت جامعه و امنیت مردم ایران اسلامی مخلصانه و با اقتدار  مجاهدت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر با اشاره به صلابت نیروی انتظامی در کشور گفت: نیروی انتظامی هوشمندانه و مقتدرانه در مقابله با مخلان نظم و امنیت در جامعه ایستاده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان در بخش دو سخنان خود با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم گفت: نبی گرامی اسلام فرمودند خداوند سه بلا بر انسان ها در سه مقطع نازل می نماید، نخست اینکه ، مردم دسته جمعی گناه کنند خداوند بلایی فراگیر و همه گیر بر ایشان نازل می کند تا متنبه شوند و توبه کنند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، در ادامه حدیث پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم به اهمیت فریضه امربه معروف ونهی از منکر اشاره کردو ادامه داد: آن حضرت فرمودند: هنگامی که امربه معروف ونهی از منکر فراموش و ترک شود خداوند آن قوم را خانه نشین می کند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: وجود مقدس رحمت العالمین در سومین مرحله از این حدیث فرمودند  هنگامی که یاد خدا از دل های بندگان بیرون رود، خداوند ترس از مرگ را بین آنها زیاد کند تا دیگر روی خوش دنیا را نبینند.

 دراین دیدار سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به حضار خیر مقدم گفت و به ایراد سخن پیرامون مجاهدت های رزمندگان اسلام و بسیجیان استان در دفاع مقدس  پرداخت.

 همچنین سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان و حجت الاسلام عباس دهقان هرکدام با سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به استمرار اتحاد،همدلی و همکاری فرماندهان، مسئولان و کارکنان دو مجموعه انتظامی و سپاه در سطح استان تأکید کردند.

ارسال نظرات