فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه استان:

بسیج در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب نقش ویژه داشته است

فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بر نقش و جایگاه ویژه بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی تأکید کردند.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۸۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به همراه مسئول عقیدتی سیاسی و تعدادی از معاونین ناجا با حضور در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام(ره) را تبریک گفتند.

سردار منوچهر امان اللهی در این دیدار، گفت: بسیج جایگاه و نقش ویژه ای از آغاز تشکیل به فرمان حضرت امام (ره) در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب داشته است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: بسیج میراث ماندگار حضرت امام(ره) است که قشر عظیمی از ملت ایران را به میدان آورد و با نیت الهی و اخلاص و ایثار و ازجان گذشتگی در همه صحنه های مختلف حضار بودند.

وی ادامه داد: همه به یاد دارند که در دوران دفاع مقدس بسیج چه نقش و سهم بزرگی بر عهده داشت و عملیات های مختلف و خنثی سازی توطئه های گوناگون را با پیروزی انجام داد.

امان اللهی گفت: در هر صحنه ای که نظام نیاز داشته، خیل عظیم و باشکوه بسیج به کمک آمده و این نیروی مردمی از برکات و نعمات الهی است که در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن ایفای نقش می کند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز با تقدیر از حضور فرمانده و مسئولین نیروی انتظامی، گفت: به تعبیر فرمایشات حضرت امام(ره)، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: حضور مؤثر بسیج در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و مقابله با تحریم و تهدیدها، یک واقعیت تاریخی است که در طول 42سال گذشته همگی شاهد آن بوده اند.

سردار اکبری، گفت: موفقیت های به دست آمده در بسیج به خاطر حضور اقشار مختلف مردم در این نیرو است و سازماندهی و آموزش این نیروی مردمی نیز توفیقی است که به سپاه واگذار شده است.

وی، حضور بسیج در صحنه های گوناگون امنیتی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی و ... را یادآوری کرد و افزود: برکات بسیج بسیار زیاد و دنیا به دنبال الگوگیری از بسیج مردمی ماست. عراق و سوریه را همین بسیج مردمی از سقوط نجات داد و امروز نام بسیج در دنیا فراگیر شده است.

سردار اکبری، ورود بسیج به عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا را به درخواست دولت و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم با ورود نیروهای بسیج در این عرصه نیز بتوانیم به پیروزی برسیم.

در پایان این دیدار، فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح به فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام هفته بسیج را گرامیداشت.

ارسال نظرات