سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در یدار با فرمانده و هیأت رییسه انتظامی استان به ویژگی های استان اشاره کرد و گفت: مهمترین ویژگی مردم استان چهارمحال وبختیاری ، ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۴۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده و هیأت رییسه نیروی انتظامی استان با حضور در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این دیدار سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم  علیه السلام  گفت: ضمن خوش آمدگویی و آرزوی قبولی عزاداری های در ماه محرم و صفر ، هفته دفاع مقدس گرامیداشت و پیشاپیش هفته انتظامی تبریک گفت.

سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مجاهدت مردم مومن و ولایتمدار استان در دوران دفاع مقدس وفداکاری فرماندهان و رزمندگان تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  استان چهارمحال و بختیاری پرداخت.

وی  گفت: استان چهارمحال و بختیاری یک معروفیتی ویژه دارد که این استان را به آن نام مباک و مقدس می شناسند و آن " ولایتمداری" است، ولایتمداری جزء پسوندهای استان چهارمحال و بختیاری می باشد که برگرفته از قبل از انقلاب و ارادت خاص مردم و عشایر قهرمان استان به امام راحل و مقام معظم رهبری است.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هم از افتخارات رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری حضور بیست و چهار ساعته مقام معظم رهبری در تیپ سرافراز قمربنی هاشم علیه السلام بود که در کمتر یگانی حضرت آقا بیش از چهار یا پنج ساعت حضور داشتند و نیز سفرهای متعددی معظم له به استان چهارمحال وبختیاری  در زمان ریاست جمهوری و پس از آن، است.

وی به فداکاری مردم انقلابی استان در عرصه های مختلف  اشاره کرد و افزود: مردم ولایتمدار این راستا 2440 شهید گرانقدر تقدیم انقلاب اسلامی نمودند، شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم حدود هفت هزار نفر در سالهای دفاع مقدس به افتخار جانبازی رسیدند.

سردار اکبری به  تجارب رزمندگان اسلام درسالهای دفاع مقدس و پس از آن در برقراری امنیت پایدار درکشور اشاره کرد و گفت: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در برقراری امنیت پایدار درسال های 72 تا 76 و82  تا 86  و90 تا92 در منطقه شمال غرب، جنوب غرب کشور و جنوب شرق کشور به لطف خداوند مأموریت های بسیار موفقعیت آمیزی داشتند.

سردار فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در بحث دفاع از حرم آل الله ، رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری افتخارات بسیار خوبی خلق کرده و خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی  استان از افتخارات می کنند که اولین شهید مدافع حرم مطلق و مداح کشور" شهید علی عسگری طاقانکی" اولین شهید جامعه پزشکی کشور"شهید قاسمی اشکفتکی"و هچنین اولین شهیدجامعه مهندسی کشور "شهید قاسمی کرانی" از استان چهار محال و بختیاری است .

وی به تبعیت از ولایت اشاره کرد و ادامه داد: کلام امام، کلام ولی از اهمیت بسیار بالایی برخودار است، فلذا باید تلاش کرد فرمان مقام معظم رهبری که همان سخن  امام است در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شود .

 تلاوت قرآن ، سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، سردار  امان  اللهی و حجت الاسلام دهقان فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی استان از دیگر برنامه های این دیدار بود.

ارسال نظرات