خبرهای داغ:
محمد گل زاده
برگزاری مسابقه کتابخوانی « سلام بر ابراهیم » در شهرستان آران و بیدگل
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری مسابقه ویژه این هفته با عنوان " سلام بر ابراهیم " خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۸۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل؛ سعید ضابطی"رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری مسابقه ویژه این هفته با عنوان " سلام بر ابراهیم " خبر داد و گفت: این مسابقه کتابخوانی در قالب سوالات تستی از کتاب « سلام بر ابراهیم » کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، تهیه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: کتاب سلام بر ابراهیم مجموعه ای در قالب زندگینامه ای مختصر و ۶۹ خاطره درباره شهید بزرگوار و مفقود الاثر «ابراهیم هادی»، حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: این کتاب یادآور شهیدگمنام و مفقود الاثر « ابراهیم هادی» است و احوال پهلوانی شجاع، مداحی دلسوخته، معلمی فداکار، کشتی‌گیری قهرمان، رفیقی دلسوز، فرماندهی پرتلاش، استاد تهذیب نفس و انسانی عاشق خدا و…  بیان می کند که با دریافت مدال شهادت اکمال یافت و سالهاست در فکه مانده تا خورشیدی باشد برای راهیان نور.

ارسال نظرات
پر بیننده ها