خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر3:

بسیج در همه عرصه‌‌ها حضور فعال و اثرگذار دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) گفت: بسیج در همه عرصه‌‌ها حضور فعال، چشمگیر و اثرگذار دارد.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۰۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در کلاس‌های دوره تربیت و تعالی حوزه های عملیاتی مقاومت بسیج لشکر۳ اظهار کرد: اهمیت و نقش این دوره ها در بصیرت و ارتقاء سطح بینش اعتقادی و سیاسی بسیجیان موثر است.

وی افزود: امروز شما بسیجیان باید به عنوان یک نیروی ولایتمدار و آماده در همه عرصه های علمی و فرهنگی حضور فعال داشته باشید.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تصریح کرد: بعداز پذیرش قطعنامه جنگ تحمیلی دشمنان انقلاب اسلامی و حامیان صدام که آتش افروزان واقعی جنگ بودند به ذهن‌شان هم خطور نمی‌کرد که پس از چهل دهه از پایان جنگ، ایستادگی و مقاومت هشت ساله ملت ایران در قالب فرهنگ دفاع مقدس تبدیل به یک منظومه غنی و ارزشمند شود که نسل‌های جوان و جنگ ندیده هم از آن الگو بگیرند.

مهدوی گفت: ملت ایران با آگاهی و بصیرت در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن پیروز شدند و الحمدالله بعداز چهار دهه با هوشیاری و روحیه انقلابی تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

دوره تربیت و تعالی بسیجیان حوزه های عملیاتی لشکر۳ به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) برگزار شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات