مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:

حرکت در مسیر شهدا ریشه‌های انقلاب را تنومند می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: حرکت در مسیر شهدا ریشه‌های انقلاب را بیش از پیش تنومند می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۰۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد: حجت الاسلام سید علی سید نظری امروز در یادواره شهدای این شهرستان اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا کمترین کاری است که ما می توانیم در حق این ستارگان آسمانی و مجاهدان جبهه حق علیه باطل انجام دهیم.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: نباید اجازه دهیم که گذر روزگار نام و یاد شهدا را کم رنگ کرده و یا به دست فراموشی بسپارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد با اشاره به برگزاری یادواره های شهدای این شهرستان، افزود: خوشبختانه امسال خداوند در این شرایط کرونایی این سعادت را نصیب ما کرد که بتوانیم یادواره هایی در شأن و منزلت شهدای کشور به ویژه شهدای شهرستان شهیدپرور مهاباد برگزار کنیم  که این یادواره ای که به همت حوزه خواهران ۳۱ شهریور در محل مسجدالنبی برگزار می شود نمونه ای از آنهاست.

سید نظری در ادامه سخنان خود بیان داشت: در برگزاری این یادواره ها شاهد استقبال همه اقشار مردم بودیم واین نشان می دهد که مردم هنوز ادامه دهنده راه و مرام شهیدان این سرزمین هستند و از روحیه ای انقلابی برخوردار می باشند.

حجت الاسلام سید نظری با اشاره به لزوم برگزاری چنین برنامه های فرهنگی و معنوی، عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که می توانیم در حق این ستارگان آسمانی و ایثارگران جبهه های حق علیه باطل انجام دهیم.

سید نظری افزود: امید است  با ریشه کن شدن این بیماری منحوس کرونا به امید خداوند متعال در سال های بعدی یادواره های بهتر و باشکوه تری در سطح شهرستان مهاباد برگزار کنیم تا بتوانیم  با ابن کارها بخشی از دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهدا باعث استحکام و تقویت این انقلاب می شود، افزود: شهیدان در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی که داشتند در برابر دشمنان این انقلاب نوپا با سربلندی ایستادند و اجازه ندادند که حتی وجبی از این خاک به دست نامحرمان بیفتد و این در حالی بود که رزمندگان اسلام از داشتن ابتدایی ترین امکانات به علت تحریم ها محروم بودند.

حجت الاسلام سید نظری در پایان گفت: امیدواریم که نقش ما در مقابل کار رزمندگان تنها به برگزاری یادواره ها، همایش و نشست ها خلاصه نشود و به صورت عملی ادامه دهنده راه آنها در تمامی عرصه های مدیریتی و... کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات