خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین،

نگاه شورای نگهبان در انتخابات مجلس تحسین برانگیز بود/ رسالت شورای نگهبان و آحاد جامعه سپردن امانت‌ مسئولیت‌ها به اهلش است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه عزیزان شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحسین برانگیز بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۶۷۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از همه عزیزانی که برای برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم که نهادهای سیاسی، قضایی، صدا و سیما و رسانه‌ها، نهادهای امنیتی، انتظامی، سپاه، روحانیت و شورای نگهبان از جمله آنها هستند.

 وی تصریح کرد: نگاه عزیزان شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحسین برانگیز بود چرا که مسائل بسیاری در کار این عزیزان دیده می‌شود اما آنها ایمانی رفتار کردند و ان‌شاءالله تلاش‌هایشان مورد قبول خدای متعال قرار گیرد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فلسفه انتخابات این است که کسانی وارد عرصه خدمت‌رسانی شوند که به کار دین و دنیای مردم بیایند و معیشت مردم، فرهنگ و سعادت مردم را مد نظر قرار داده و گام‌های جدی در این عرصه‌ها بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: کسانی که وارد میدان انتخابات می‌شوند باید در فرهنگ‌سازی، تقویت بنیان‌های ایمانی، اهتمام به گرفتاری‌های معیشتی مردم، امنیت کشور و تعامل با کشورهای دیگر مؤثر باشند و ما وظیفه داریم تلاش کنیم تا اتفاق خوبی در عرصه انتخابات بیفتد.

وی یادآور شد: خداوند دستور داده است که امانت‌ها را به اهلش بسپاریم و این مهم نشان دهنده اهمیت موضوع است و تلاش کنیم تا این امانت‌داری را به درستی انجام دهیم که همه اقشار جامعه در تحقق این معنا مؤثر هستند.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: کسانی که قوم‌گرایی، قبیله‌گرایی، باندبازی، سیاست‌بازی نه سیاست‌مداری و رفیق‌بازی را مبنا قرار می‌دهند مشخص است که لیاقت و شایستگی عرصه انتخابات را ندارند و باید مراقب این آسیب‌ها و آفت‌ها باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: قرآن بیان کرد کسانی که دوستی‌ها و رفاقت‌هایشان مبنای قرآنی و تقوایی ندارد، در قیامت دشمن یکدیگر می‌شوند و آرزو می‌کنند ای کاش به جای آنکه از غیر خدا تبعیت و پیروی می‌کردند، پیرو رسول خدا(ص) بودند.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها