خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

رضایتمندی باید در اولویت قرار گیرد

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگرچه تاکنون در زمینه محرومیت زدایی اقدامات موثری در خوزستان صورت گرفته اما برای اثبات شایستگی خدمات ، رضایتمندی مردم باید در اولویت کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۰۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

به گزارش بسیج سردار سیدضیاءالدین حزنی شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهدای فولاد خوزستان در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه محرومیت زدایی در خوزستان انجام شده اما همچنان تا شرایط مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: انتظار می رود تمامی دستگاه ها و شرکت های بزرگ استان در عرصه محرومیت زدایی قدم های بیشتری بردارند تا بتوانیم در این مناطق خدمات مطلوب تری بخصوص در بحث بهداشت و درمان به مردم ارائه دهیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: میزان شایستگی مسئولان در گروه رضایتمندی مردم است و هرچه این خدمات بیشتر باشد توانسته ایم رسالت خود را اجرا کنیم.

مردم باید خدمات پیش از انقلاب را لمس کنند

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فر نماینده ولی فقیه در خوزستان در این آیین گفت: مردم باید این اقدامات شایسته و خدمات پس از انقلاب را لمس کنند و این حرکت های انقلابی می تواند در این زمینه موثر باشد.

وی افزود: بنیاد مستضعفان و شرکت فولاد خوزستان تاکنون در زمینه محرومیت زدایی خدمات خوبی را به این استان ارائه دادند که شایسته تقدیر است .

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خدمات ارزشمند در حاشیه شهرها می تواند مردم را دلگرم و امید به زندگی را افزایش دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها