حجت الاسلام ابوذر شاد:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا، پاسداری از انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا و حفظ آثار آن‌ها و همچنین تجلیل و تکریم خانواده‌های شهیدان در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۵۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام ابوذر شاد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: شهیدان دفاع مقدس و دوران انقلاب نمونه انسان‌های برجسته و بزرگی هستند که با اوج ایثارگری برای آرامش جامعه و امنیت ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند.
این مقام مسئول بیان کرد: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهیدان است.
وی اضافه کرد: امروز قشر‌های مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.
شاد ادامه داد: از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و اطاعت پذیری از ولایت در دفاع از حریم اسلام، قرآن و میهن اسلامی، توانست توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را نقش برآب کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در این دیدارافزود: شهدا برای استحکام و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
حجت الاسلام شاد ضمن گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی گفت: دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اوج بزرگی از نمونه ایثارگری است که باید نام شهیدان این دوره‌ها را همیشه ماندگار کرد.
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار