خبرهای داغ:
نماینده مجلس شورای اسلامی

پیشرفت های دفاعی و نظامی کشورمان حاصل تلاش های جریان انقلابی بوده است

ابوالفضل ابوترابی گفت: پیشرفت های دفاعی و نظامی کشورمان حاصل تلاش های جریان انقلابی بوده و اگر دولتمردان هم در این ۷ سال اخیر وقت خود را صرف فعالسازی توانمندی های داخل کشور می کردند وضعیت اقتصادی مطلوب می شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۵۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس گفت: پیشرفت های دفاعی و نظامی کشورمان حاصل تلاش های جریان انقلابی بوده و اگر دولتمردان هم در این ۷ سال اخیر وقت خود را صرف فعالسازی توانمندی های داخل کشور می کردند وضعیت اقتصادی مطلوب می شد.

ابوالفضل ابوترابی با انتقاد از سیاست خارجی دولت، گفت: متاسفانه دولتمردان در ۷ سال اخیر به دنبال رابطه با غرب و آمریکا بودند و حتی می گفتند که راه حل مشکلات اقتصادی کشور کوتاه آمدن در مقابل این کشورهاست.
وی افزود: همگان مشاهده کردند که در سال های اخیر دولتمردان همه وقت خود را صرف برجام کردند و هیچگونه منفعتی هم برای کشورمان به وجود نیاوردند و حتی این موضوع دلیلی شده تا دشمنان وقیح تر شوند.
این نماینده مردم در مجلس به تفکری که باعث شده تا کشورمان به دستاوردهای گوناگونی دست پیدا کند، اشاره و تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تا به الان ۲ تفکر انقلابی و لیبرال در کشورمان وجود داشته که پیشرفت های موشکی، هسته ای، دفاعی و دارویی کشورمان محصول تفکرات انقلابی هستند.
ابوترابی اظهار کرد: زمانی که آقای روحانی دولت را تحویل گرفتند دلار ۳ هزار تومان بود، اما در حال حاضر دلار بیش از 27 هزار تومان و گرانی سرسام آور در مملکت بیداد می کند و دلیل همه این مشکلات هم نگاه به غرب بوده پس باید به این جریانات گوشزد کرد که به دنبال مغلطه کاری نباشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار