خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهرستان هندیجان از توزیع ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس با مشارکت خیرین ، هیات میثاق باشهدادر یادمان شهدای گمنام و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان در میان دانش آموزان بی بضاعت و بی سرپرست شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۷۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

محمد حسین عنانات در پیش از ظهر چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: در ماه محرم و هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی برای کمک به محرومین توسط میثاق باشهدا و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و دیگر گروه های جهادی بسیج شهرستان که به لطف خداوند اینگونه کارهای جهادی ادامه دارد.

 

وی افزود: در چند مرحله توزیع بسته های معیشتی و پخت غذای گرم در این مدت برای رفاه حال محرومین گروه های جهادی بسیج در شهرستان انجام دادند که با بررسی که شده همچنان کمک ها ادامه خواهد داشت .

 

وی بابیان تعمیر خانه های محرمین در شهرستان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون خانه های محرومین با تلاش ناحیه سپاه هندیجان و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق باشهدا خدماتی برای تعمیر و بازسازی خانه های محرمین و بی سرپرست اجرایی شده و تعدادی دیگر در دست اقدام هستند.

 

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل وهیات میثاق باشهدای هندیجان عنوان کرد : راه شهدا با تمام وجود ادامه دارد و ما هر کاری کنیم شهدا ناظر بر کارهای ماها هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها