ایرانسل خدمات ارتباط با مشتریان ویژۀ ناشنوایان ارائه می‌دهد

مراسم راه‌اندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، ‌در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۱۹۱۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم راه‌اندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، ‌در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل، برگزار می‌شود.
برای این مراسم که با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و نمایندگانی از انجمن‎‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه ناشنوایان برگزار می‌شود، از مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرانی از شهرداری تهران، دعوت به‌عمل آمده است.
این مراسم به صورت زنده از ساعت 10 صبح از طریق اپلیکیشن لنز ایرانسل به نشانی https://lenz.ir/live پخش می‌شود.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

ارسال نظرات