خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

تعیین تکلیف طرح تملک اراضی مجاور امامزاده حسین(ع) قزوین

حجت الاسلام مجیدی گفت: زمانبندی طرح تملک و طرح عملیاتی فاز یک و دو که شامل صحن و رواق می باشد، تعیین شد و مقرر شد در یک بازده زمانی معین این طرح به پایان برسد.
کد خبر: ۹۲۸۱۹۷۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه توسعه امامزاده حسین(ع) که در محل بقعه امامزاده حسین(ع) برگزار شد با اشاره به مصوبات این جلسه بیان کرد: یکی از مصوبات این کارگروه، تشکیل و برگزاری مستمر این جلسه در روزهای چهارشنبه هر هفته با حضور مسوولان کارگروه ذیربط می باشد. 

 

وی گفت: زمانبندی طرح تملک و طرح عملیاتی فاز یک و دو که شامل صحن و رواق می باشد، تعیین شد و مقرر شد در یک بازده زمانی معین این طرح به پایان برسد و فایل ها و نقشه های عملیاتی عمرانی صحن و رواق تهیه شود که امیدواریم در ایام دهه فجر، عملیات عمرانی صحن امامزاده را نیز آغاز نماییم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: نکته مهم و حائز اهمیت این است با توجه به مصوبات سفر مهندس عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی به قزوین، مقرر شد جهت جلوگیری از بازار سیاه، کارگروه به طور جدی، ملک را فقط از مالکین واقعی اراضی مجاور امامزاده حسین خریداری نماید و بنا شد از لحاظ قضایی از فروش این املاک به اشخاص سودجو جلوگیری شود. 

 

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: یکی دیگر از مصوباتی که در بحث طرح توسعه تا حدودی مورد اجماع بود، کاربری های طرح توسعه مورد بازنگری مجدد و دقیق قرار گیرد و نسبت به آنچه که نیاز حرم و مجاورین و زائرینی است که در آینده از این فضا بهره مند خواهند شد، بازبینی دقیق انجام شود تا اگر فضاهای دیگری نیاز است در قالب کاربری های اعیانی در طرح های بعدی لحاظ شود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها