خبرهای داغ:

تهیه ۲۰ بسته لوازم التحریر در سرخه

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 20 بسته لوازم التحریر در قالب طرح کمک به کودکان سرزمینم به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب(س) شهرستان سرخه تهیه شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۶۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ مبنای نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و نیازمندان در اسلام تقوی و پرهیزکاری است و قرآن مجید در آیه ۲ سوره مائده به این امر اشاره دارد و می‌فرماید بر امور نیک و تقوی، تعاون و همکاری نمایید. انسان مسلمان باید در پی رفع حوایج برادر مسلمان باشد و سعی کند تا می‌تواند به هر صورت ممکن به آنان یاری دهد، زیرا در روایت آمده است: هرگاه مسلمانی رفع گرفتاری مسلمانی را می‌کند خداوند به او خطاب می‌نماید که پاداش تو بر من و برای تو غیر از بهشت را نمی‌پسندم.
باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات بدنبال آن در حال حاضر، مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و با توجه به مشکلات اقتصادی باید هر کسی به اندازه توان خود به فقیران اقوام خود کمک کند.
یکی از این کمک‌ها تهیه بسته آموزشی و هدیه به کودکان نیازمند و طالب کسب علم و دانش، بعنوان راهی برای تحقق بخشیدن به رویای کودکانی بود که با آمدن مهر ماه به جای حس شوق بازگشایی مدارس حسرت رفتن به مدرسه و داشتن لوازم ساده مانند کیف، دفتر و لوازم تحریر را به دوش می‌کشیدند. امسال نیز باهم توانستیم بخشی از این حسرت‌ها را به پایان برسانیم، اما همچنان مسیر ادامه دارد.
این کمک همدلانه به همت بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) در قالب طرح کمک به کودکان سرزمینم با تهیه لوازم التحریر از ماحصل چله زیارت عاشورا خوانی به نیت شهدا، اموات و جمع آوری مبلغ ۸ میلیون ریال و تهیه لوازم التحریر وتوزیع بین دانش آموزان نیازمند در سطح شهرستان انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار