خبرهای داغ:
به همت موسسه آبشار عاطفه ها

توزیع ۲۰۰ سبد کالا برای خانواده های نیازمند در سرخه

به همت موسسه آبشار عاطفه ها 200 بسته سبد کالا جهت کمک به نیازمندان در سطح شهرستان سرخه تهیه و در آیینی به آن ها تقدیم شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۷۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ آیین جمع آوری بسته های معیشتی برای نیازمندان به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با حضور خیرین، مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان سرخه در گلزار شهدا برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه ضمن اشاره به ارزشمند بودن طرح  مواسات و کمک های خیرین در کشور و شهرستان سرخه، اظهار داشت: مواسات و همدلی وظیفه ای انسانی و دینی است و استفاده از کلمه انفاق در بسیاری از آیه های قرآن، نشان از با اهمیت بودن این مسئله دارد.

وی در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه و تاثیر آن در جامعه، گفت: آحاد مردم نشان داده اند که در سختی ها پشت یکدیگر را خالی نمی کنند و در کنار یکدیگر می مانند. با لطف خداوند، کمک و همیاری مردم، بار دیگر اتفاقی مهم در سطح شهرستان رقم خورد. ان شاءالله شاهد خلق حماسه ای دیگر در شهرستان سرخه باشیم .

امام جمعه شهرستان سرخه در پایان سخنان خود از مسئولین و خیرین طرح مواسات در شهرستان سرخه همچنین طرح فوق تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در ادامه برنامه اسماعیل ادهم  رزمنده، جانبازه و آزاده دفاع مقدس و راوی دفاع مقدس خاطرات دوران جنگ و خلوص نیت شهدا، رزمندگان و کمک های آنان در آن روزهای سخت  را بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار