خبرهای داغ:
جلسه شورای اداری در شهرستان سرخه

اهمیت ارائه خدمات مطلوب و موثر به روستاها

معاون‌ امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ارائه خدمات مطلوب و موثر به روستاها و مناطق محروم، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۸۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، علی قربانی در جلسه شورای اداری سرخه که در سالن باران این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 62 هزار روستا و منطقه دارای سکنه در کشور وجود دارد که بیش از ۳۹ هزار روستا بالای ۲۰ خانوار و مابقی دارای دهیاری هستند.

وی افزود: هفته آینده بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار سوخت برای دهیاری های کشور واریز خواهد شد. همچنین پیگیری ها جهت تخصیص و تحویل ۷۰ ماشین آتش نشانی برای روستاهای کشور در حال انجام است.

 معاون‌ امور دهیاری های سازمان  شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ما آمادگی کامل جهت ورود در مباحث و مشکلات روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان با هدف رسیدگی و مساعدت را داریم؛ اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب و موثر به روستاها و مناطق محروم، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

قربانی خاطرنشان کرد: امروز لازم است تا سوء مدیریت ها را برطرف و با نقد های منصفانه، دلسوزانه و صحیح، در جهت حل مشکلات گام موثر برداریم.

وی با بیان اینکه ریشه اصلی فقر، محرومیت و بیکاری در روستاها، توجه نکردن به روستاهاست، اذعان داشت: به طور یقین توجه به روستاها نافی توجه به شهرها نیست و در عین حال توجه به رشد و توسعه شهرها نیز باید در دستور کار باشد.

معاون‌ امور دهیاری های سازمان  شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خاتمه گفت: لایحه جامع دهیاری های کشور در دولت در حال پیگیری و نهایی سازی است و ان شاءلله با ارائه به مجلس، تصویب و اجرای آن، شاهد حذف موازی کاری های دستگاه های اجرایی در حوزه روستاها و تفکیک وظایف خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار