خبرهای داغ:
سومین جلسه شورای اداری در شهرستان سرخه

توجه به روستاها و ایجاد امکانات در روستاها در اولویت کار ماست

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر فرهنگ مهاجرت از روستاها و توجه به روستاها در اولویت کار ماست.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۷۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، عباس گلرو در جلسه شورای اداری شهرستان سرخه که در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ و تمرکز‌ ما در کشور بر مهاجرت از روستا به شهر بوده است؛ در اولویت های کاری خود، تغییر این فرهنگ ‌و توجه به روستاها را دستور کار قرار دادم.

وی تصریح کرد: فراهم‌ سازی امکانات و زیرساخت های اولیه، لازمه ماندگاری روستائیان در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرهاست.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه لاکچری نشینی سرمایه داران و افراد صاحب ثروت با ساخت ویلا در روستاها نیز امری غیرقابل قبول و ناپسند است و یقینا آورده ای برای روستاها نخواهد داشت.

گلرو در ادامه اضافه کرد: وجود مدارس و خدمات آموزشی، شبکه بهداشت و درمان و امکانات اولیه رفاهی، گاز رسانی، آب شرب پایدار، برق، شبکه تلفن ‌همراه و ... از مسائلی است که باعث ماندگاری روستائیان در روستاها خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات برخی از روستاهای شهرستان سرخه، گازرسانی است که امری به حق و مطالبه بجایی است و نیاز است تا این مهم ‌محقق شود و پیگیری و تلاش در این حوزه در دستور کار قرار دارد‌.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل کمبود زمین و وضع نامطلوب قیمت ها یکی دیگر از مطالبات مردم سرخه است؛ گفت: خوشبختانه معاون استاندار در بحث تخصیص ۱۱۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی در سرخه توضیحات مطلوبی ارائه کردند و افزایش ظرفیت ۲۰۰ واحدی نیز بسیار مطلوب است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار