خبرهای داغ:

پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صنایع دستی بانوان شهر سرخه

نایب رییس شورای شهر سرخه گفت: یکی از دغدغه های من پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صنایع دستی بانوان شهر سرخه بود
کد خبر: ۹۲۸۳۰۸۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
زهرا فیض در خصوص درخصوص عملکرد خود در شورای اسلامی شهر سرخه در حوزه بانوان و مشکلات و موانع موجود در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یک نهاد مردمی و مختص عموم آحاد مردم است و جداکردن فعالیت بانوان وآقایان برای آن چندان درست ومنطقی نیست.
وی تصریح کرد: شورا مجموعه‌ای نظارتی است و یکی از وظایف مهم آن نظارت بر مدیریت شهری و فعالیت‌های شهرداری است. واضح ومسلم است که نمی‌توان مانند یک دستگاه اجرایی از آن توقع داشت.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر سرخه با بیان اینکه ذات شورای شهر بر پیگیری و ارجاع مطالبات و خواسته‌های مردم است و پیگیری تا گرفتن نتیجه و حل مشکلات مردم؛ افزود: با این وجود شخصاً سعی و تلاشم براین بوده که در کنار پیگیری مسائل، با همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی بخشی از برنامه‌ها و فعالیت‌ها را به اجرا برسانم.
فیض در ادامه اضافه کرد: یکی از کار‌هایی که از اولویت‌های من به شمار می‌رفت پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صنایع دستی بانوان شهر سرخه بود. سعی می‌کردم در کارگاه‌های بافندگی حضور داشته باشم و با صحبت مستقیم با بانوان فعال در این حوزه مشکلات شان را جویا و برای حل آن‌ها پیگیری و تلاش کنم.
وی خاطرنشان کرد: با صفیه مونسان به عنوان یک بانوی پرتلاش در این عرصه بسیار گفتگو کردم و یکی از کار‌های کوچکی که در حمایت از صنایع دستی سرخه انجام دادیم، خرید مصنوعات و دست بافته‌های بانوان هنرمند سرخه‌ای برای هدیه و یادبود برای مهمانان و مدیران کل استان که به صحن شورای شهر دعوت می‌شدند، بود تا علاوه بر کمک مالی در رونق و توسعه ومعرفی این کالا‌های ارزشمند هم سهیم باشیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر سرخه در خصوص نحوه فعالیت پارک بانوان سرخه گفت: زمانی که من به عضویت شورای شهر درآمدم، پارک بانوان سرخه راه اندازی شده بود، ولی چندان مورد استفاده قرار نمی‌گرفت. با کمک شهرداری سرخه برای آن مجموعه دکه‌ای تهیه و بوفه فروش فعال شد.
فیض افزود: در کنار آن دو دستگاه دوچرخه به بانوان ورزشکار سرخه واگذار شد. همچنین در پارک بانوان مسابقات متعدد ورزش‌های همگانی برگزار کردیم که می‌توان گفت: حدود هزار نفر مشارکت کردند.
وی درباره نمایشگاه توانمند سازی بانوان که در سه سال متوالی برگزار شد اظهار داشت: دز بازدید برخی از مسولین استانی از نمایشگاه، که این گونه فعالیت‌ها در سطح استان را کم نظیر ویا بی نظیر دانستند. البته کمک و همراهی تمامی اعضای شورای شهر در برپایی این نمایشگاه غیرقابل انکار و البته قابل تقدیر است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر سرخه اضافه کرد: سال سوم که نمایشگاه توانمندی‌های زنان شهرستان سرخه برگزار شد آنقدر استقبال زیاد بود که ما با کمبود فضا و غرفه مواجه شدیم و خدارا شکر چرخه مالی این نمایشگاه‌ها بسیار بالا و خوب بود.
فیض در خاتمه گفت: هرآنچه در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم و از هیچ تلاشی کوتاهی و قصور نکردم. امیدوارم در یک ساله باقیمانده از دوره پنجم شورای شهر بتوانم کاستی‌ها و نقایص را برطرف کنم و در این آزمون و امانت مهمی که مردم شریف سرخه با اعتماد خود برعهده من نهاده اند سربلند باشم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار