سرپرست سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان در گفتوگو با «بسیج» خبر داد
برقراری ۳۴۱ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ همدان
سرپرست سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز ۱۱ مهر ماه شهروندان ۳۴۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتهاند که از این تعداد تماس هفت مورد منجر به عملیات شد.

وی افزود: روز ۱۱ مهر ماه شهروندان ۳۴۱ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتهاند که از این تعداد تماس هفت مورد منجر به عملیات شد، ۱۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۳۵ تماس اشتباه و متاسفانه ۲۸۹ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
سرپرست سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: عملیاتهای انجام شده در این تاریخ چهار مورد آتشسوزی شامل حریق منزل در خیابان نواب، حریق خودرو در امامزاده عبدالله، حریق ضایعات در بلوار خرمرودی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در شیرسنگی بوده است.
وی ادامه داد: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بین النهرین، نجات حیوانات در خضر و مهار حیوانات در امید اکباتان توسط آتش نشانان به انجام رسید.
علی ضمیر خاطرنشان کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیاتهای مذکور گزارش شده است.
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار