۳۰۰۰۰ ماسک و مواد بهداشتی توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۴۴۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت:: در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا بیش از ۳۰۰۰۰ ماسک و لوازم بهداشتی توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین در شاهرود توزیع شد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: موسسه فرهنگی بین الحرمین در این برهه حساس نیز نسبت به پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس احساس تکلیف کرده و با استفاده از همه توان خود وارد میدان شده است ودر مقابله با شیوع کووید ۱۹ مشغول بوده و از یک سو به جبهه تولید و توزیع ماسک و توزیع مواد بهداشتی برای مدافعان سلامت تبدیل شده و از سوی دیگر از طریق اطلاع‌رسانی در قالب مباحث فرهنگی و اجتماعی و وراه اندازی مرکز مشاوره مجازی ویژه کرونا به تبیین راه‍کار‌های پیشگیری از گسترش ویروس کرونا می‌پردازد.
وی اظهار کرد: موسسه فرهنگی بین الحرمین با بهره‌گیری از سرمایه انسانی خود در این وضعیت بحرانی که زندگی عموم مردم را مختل کرده و به کابوس مدرن دنیای امروز تبدیل شده است وارد میدان جهاد شده و اقدام به تولید و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی کرده است.
ابراهیمی با بیان اینکه موسسه فرهنگی بین الحرمین از ابتدای درگیری کشور با این اپیدمی فعالیت‌های خود را برای مقابله با کرونا آغاز کرده است، ادامه داد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا بیش از ۳۰۰۰۰ هزارماسک و لوازم بهداشتی در سطح شهرستان توزیع شد.
ابراهیمی گفت: با گسترش بیماری کرونا و نیاز مبرم مردم به ماسک بهداشتی، این موسسه فرهنگی در راستای وظایف ذاتی خود و برداشتن گام کوچکی در رفع دغدغه مردم در این دوره بحرانی، اقدام به تولید ماسک و رفع کمبود‌ها کرده است.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین گفت:: در شرایطی که بیماری کرونا در کشور همه گیر شده و مردم به ویژه مراکز درمانی نیازمند کمک هستند، موسسه فرهنگی بین الحرمین تلاش برای کمک رسانی به مردم را از وظایف خود می‌داند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها