اجرای مرحله سوم کمک مومنانه استان سمنان با شعار لبیک یا رسول الله

با حضور مسئولان استاني ؛ جلسه مرحله سوم کمک مومنانه و مواسات استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۱۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ؛ سرهنگ علي خالقيان در جلسه استاني مرحله سوم کمک مومانه و مواسات استان  گفت : شعار مرحله سوم کمک مومنانه و مواسات در سطح استان لبيک يا رسول الله است .

وي افزود : 20 هزار سبد معيشتي آماده شده و در سطح شهرستان ها در حال توزيع است و در سطح شهرستان ها با نظر رؤساي شهرستاني کمک مومنانه که  ائمه جمعه هستند توزيع مي شود .

وي ضمن قدرداني از زحمات صداوسيما در پوشش خبري کمک هاي مومنانه و مواسات  تصريح کرد : بايد از ظرفيت هاي خيرين و مردمي براي مرحله سوم کمک هاي مومانه استفاده شود .

خالقيان افزود : الگوهاي موفق ايام کرونا بايد مستند سازي شوند زيرا مي تواند در جامعه تاثير گذار باشد و سپاه استان آمادگي همکاري با صداوسيما براي ساخت مستند را دارد .  

وي افزود : باتوجه به اينکه دشمن در حال ايجاد ياس و  نااميدي در بين مردم کشور است بايد تلاش کنيم تا همه در کنار هم اين نقشه ي دشمنان را خنثي کنيم .

وي افزود : بايد تلاش شود تا به دستور مقام معظم رهبري کسي از گرفتن کمک هاي مومنانه از قلم نيفتد و کمک هاي مومنانه بين مردم به نحو احسن توزيع شود .

حجت الاسلام محسن  فاطمي نيا دبير استاني مرحله سوم کمک مومنانه و مواسات استان در اين جلسه گفت : طلاب و روحانيون در دوران کرونا زحمات زيادي کشيدند که بايد اين موضوعات به اطلاع مردم برسد .

حجت الاسلام محسن  فاطمي نيا دبير استاني مرحله سوم کمک مومنانه و مواسات استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما گفت : مرحله سوم کمک مومنانه و مواسات از اربعين حسيني تا رحلت پيامبر(ص)  با شعار لبيک يا رسول الله برگزار مي شود .

وي افزود : اميدواريم همه ي مردم و خيرين در اين مرحله به خانواده هاي بي بضاعت کمک کنند و نذر هاي خود را به اين کمک مومنانه و مواسات اختصاص دهند . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار