خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

برپایی یادواره شهدا گام موثری در نشر فرهنگ ایثار و شهادت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برپایی یادواره شهدا گام موثری در نشر فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۲۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

حجت الاسلام علی متین امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان، اظهار کرد: خداوند متعال برای مجاهدان پاداش عظیم قائل است که این موضوع نشان می‌دهد رزمندگان نزد ذات اقدس الهی از جایگاه رفیعی برخوردار هستند.

 وی با بیان اینکه مجاهدان در راه خدا اجر عظیمی دریافت می‌کنند و با متاع دنیا نمی‌توان برای تجلیل و ستایش از آنها گام برداشت، ادامه داد: بنابراین لازم است که  طلاب، فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و ... دست به دست یکدیگر دهند تا از شان و منزلت رزمندگان اسلام در جامعه مشخص شود.

 این مسئول بیان کرد: در بین مجاهدان الی الله و پویندگان راه ایثار، شهادت و جهاد کسی همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است، تا جایی که امثال ما به هیچ وجه برای قدردانی از آنها قادر نیستیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اگر کسی برای تجلیل از مقام شامخ شهدای بزرگ اسلام، سردار سلیمانی و سایر انسان‌های وارسته گام برمی‌دارد، در واقع گامی برای جلب رضایت خداوند متعال برداشته است، اظهار کرد: بنابراین باید برای رونق این سری برنامه‌ها اهتمام ورزیم.

 متین با اشاره به گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه « زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، گفت: چنانچه کسی برای جلب خشنودی خداوند متعال و خالصانه در این راه گام بردارد، به طور قطع در فرهنگ کشورمان تاثیر مثبتی گذاشته و در ادامه دادن راه شهدا توسط نسل جوان نقش آفرین خواهد بود.

 وی با بیان اینکه برپایی یادواره شهدا و برنامه‌‌هایی از این نوع باعث نشر افکار یک شهید در جامعه و گسترش باورهای شهدا در بین نسل جدید می‌شود، که این اقدام بسیار ارزشمند و قابل توجه است، خاطرنشان کرد: اگر در بین نسل جوان کشورمان فکرها، باورها و ارزش‌های شهدا جریان پیدا کند، هیچ کشوری جرات ایستادگی مقابل ایران اسلامی و به یغما بردن ثروت‌‌های آن را نخواهد داشت.

 این مسئول ضمن ابراز تاسف از اینکه نقش طلاب در دفاع مقدس مغفول مانده است، اظهار کرد: روحانیت در دفاع مقدس نقش مدیریتی داشتند، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان یک روحانی در راس قرار داشتند و توفیق‌های هشت سال دفاع مقدس را به این دو عالم فرزانه مدیون هستیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: همچنین روحانیون برای تقویت ایمان و قدرت رزمندگان اسلام تلاش زیادی کردند و آحاد جامعه را برای حضور در جبهه همراه با نیرو، ادوات و توام با قوای روحی تشویق کردند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات