فرمانده سپاه کربلا تلاش‌های صورت گرفته در نیروگاه شهید سلیمی نکا در حوزه تولیدات داخلی و مقابله با تحریم‌ها را قابل تحسین  دانست.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۶۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
اقدامات نیروگاه شهید سلیمی نکا در حوزه تولیدات داخلی و مقابله با تحریم‌ها قابل تحسین است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با  سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد.
 
در این دیدار سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان نیروگاه نکا برای تولید پایدار انرژی بخصوص در شرایط سخت مبارزه با کرونا گفت:‌تلاش‌های صورت گرفته در این نیروگاه در حوزه تولیدات داخلی و مقابله با تحریم‌ها قابل تحسین  است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام آمادگی همه جانبه سپاه استان برای همکاری با نیروگاه ، تاکید کرد:‌ برای تسریع در انجام پروژه‌های در دست اجرا و نصب واحد‌های جدید در بلوک سیکل ترکیبی اعلام آمادگی می کنیم.

در ادامه هم محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا به اقدامات و فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج شهیدعبادیان نیروگاه، ظرفیت منصوبه تولید انرژی، استقرار سیستم‌های متنوع تولید برق و میزان راندمان واحد‌ها پرداخت.
 
اقدامات نیروگاه شهید سلیمی نکا در حوزه تولیدات داخلی و مقابله با تحریم‌ها قابل تحسین است

نعمتی به نقش مؤثر نیروگاه نکا در پایداری شبکه برق کشور و اقدامات و دستاورد‌های ساخت داخل نیروگاه  هم اشاره کرد و گفت: با آغاز تحریم‌های ظالمانه دشمنان، این شرکت با هدف کاهش اثرات تحریم بر روند فعالیت نیروگاه و قطع وابستگی به تولیدکنندگان خارجی، تلاش همه جانب‌های را در بخش ساخت داخل آغاز کرد و در نتیجه با پیگیری‌های انجام شده و نظارت مستمر بر فرایند تولید، تا کنون بالغ بر ۶۰ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه در داخل کشور بومی سازی شد.
 
مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا  با ارائه گزارشی از تولید و اهدای بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح از سوی نیروگاه به نهاد‌ها و سازمان‌های استان‌های شمالی کشور، بر اهتمام کارکنان نیروگاه نکا برای حفظ این سرمایه ملی و افزایش آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی تأکید کرد و گفت: در همین راستا با توجه به عمر بالا و فرسودگی تجهیزات، از دوسال گذشته با اتکا به ظرفیت‌های فنی و تخصصی موجود، چندین پروژه بهینه سازی و رفع موانع و محدودیت‌های تولید در نیروگاه نکا اجرا و اوایل تابستان امسال با حضور وزیر نیرو از طریق وبینار به بهره برداری رسید.

نعمتی در پایان از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه آب شیرین کن و تلاش برای بهره برداری از آن در سال آینده خبر داد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها