حجت الاسلام موسوی گفت:نشاط اجتماعی برگرفته از فرهنگ اصیل اسلامی امروز نیاز ضروری جامعه است که متولیان امر باید با یک اقدام حساب شده و برنامه ریزی صحیح این موضوع را دنبال کنند.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۸۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان در خصوص اقدام اخیر مجموعه مدیریت شهری باعنوان روز بدون خودرو در اراک گفت : ما به ایجاد و بستر سازی نشاط اجتماعی و  اقدامات مثبت برای اقشار جامعه معتقد هستیم و از هرگونه برنامه سازنده حمایت خواهیم کرد.

وی افزود:حضور مسئولین قضایی در مسابقه  اخیر فوتبال در راه یابی به لیگ برتر گویای این موضوع بود که توجه به قشر جوانان امروز یک نیاز واقعی دیده می شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: متاسفانه برخی از عناصر واداده و سودجو به دنبال ایجاد ولنگاری فرهنگی هستند و با برنامه های انحراف دهنده به دنبال مقاصد ضدفرهنگی خود هستند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بابیان اینکه ما با ورزش و دوچرخه سواری به هیچ عنوان مخالف نیستیم یاد آور شد:هربرنامه ای که می خواهد اجرا شود حتما می بایست یک زیر ساخت داشته باشد از جمله فرهنگی ، عمرانی ، و بخش های مختلف که باید یک طرح منسجم و ریشه دار باشد.

وی اقدام اخیر در روز بدون خودرو در اراک را یک اقدام برخلاف فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی دانست و گفت: وادادگی شخصیتی برخی از مسئولین کار را به جایی رسانده که شانیت بانوان را زیر سوال ببرد و امنیت اجتماعی را مختل کند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد:هرکس در هرجایگاهی بخواهد با استفاده ابزاری از نشاط اجتماعی آدرس غلط نشان دهد و راه بی راه ترسیم کند ما برخود قاطعانه دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: فعالان عرصه فرهنگی باید جهاد گونه و با روحیه بسیجی وار در میدان عظیم جنگ فرهنگی وارد شوند و از قداست و شانیت فرهنگ ناب اسلامی حفاظت و حراست کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات