خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

اجرای پروژه‌های خوب و اثرگذار در شهرک فرهنگیان همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه‌های بسیار خوب و اثرگذار در شهرک فرهنگیان گفت: با اتمام و بهره‌برداری از آن‌ها تاثیر و فواید آن برای شهروندان ملموس خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۱۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

اجرای پروژه‌های خوب و اثرگذار در شهرک فرهنگیان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در بازدید از پرو‌ژه‌های مختلف شهرداری در شهرک فرهنگیان اظهار داشت: خدمت‌رسانی روزانه شهرداری همدان به شهر و شهروندان، جای بسی تقدیر دارد و نیاز است که همین روند که مدتی است در شهرک فرهنگیان آغاز شده ادامه پیدا کند تا بعد از چند سال وضعیت این شهرک به وضعیتی قابل قبول برسد.

وی به مشکلات رودخانه‌ها در شهرک فرهنگیان که منشا بوی نامطبوع است اشاره کرد و گفت: این وضعیت در شأن شهروندان این منطقه نیست و امید است به همت شهرداری این پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد و همه دستگاه‌های متولی در حل این مشکل قدم مثبت بردارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین به اجرای پروژه‌های بسیار خوب و اثرگذار در شهرک فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها باعث تسهیل در عبور و مرور و رفع معضلات ترافیکی می‌شود که با اتمام و بهره‌برداری از آن‌ها تاثیر و فواید آن برای شهروندان ملموس خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از آسفالت و بهسازی معابر در این شهرک گفت: لازم است شورای اسلامی شهر همدان در سال آینده بودجه مضاعفی برای این منطقه درنظر بگیرد تا شهرداری بتواند با توان بیشتری این مسیر خدمت‌رسانی را ادامه دهد.

حاجی بابایی همچنین با اشاره به اهمیت پرداخت به موقع عوارض شهرسازی و نوسازی گفت: عوارض پرداختی مردم به شهرداری ازجمله مواردی است که منافع آن به‌طور مستقیم به خودشان برمی‌گردد و لازم است تمهیداتی درنظر گرفته شود که تعادل بودجه در مناطق پردرآمد و کم‌درآمد برقرار شده و نتیجه آن توجه بیشتر به مناطق محروم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات