فرمانده سپاه ناحیه بینالود:

پایگاه‌های بسیج پیشانی کار سپاه مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه بینالود ضمن تاکید به تقویت پایگاه‌های بسیج بیان داشت: پایگاه‌های بسیج پیشانی کار سپاه مقاومت است.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۲۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار روح اله پسندیده در جلسه شورای فرماندهی این رده که باحضور کلیه پایوران برگزار شد؛ عنوان نمود: انسان می‌تواند کاری بکند که در تمام دنیا نامش را به عظمت و شکوه ببرند.

وی ادامه داد: همین مراسم تشیع جنازه شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی که سال گذشته انجام شد مگر چیز کم و ساده‌ای بود، همه ما و چشم دوربین‌ها و رسانه‌های جهان، آن سیل خروشان جمعیت را با هر مرام و تفکری و از هر صنف و قشری که بودند در مراسم تشییع جنازه این شهید عزیز که با جان و دل شرکت کرده بودند را نظاره و در تاریخ ثبت نمودند.

پسندیده خاطرنشان کرد: پاسداری فقط یک شغل نیست، لذا نصیب هر کسی نمی‌شود، پاسداری یعنی حراست و نگهبانی، یعنی حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، دستاورد‌های آن. یعنی اینکه هر آنچه که به واسطه این انقلاب باشکوه و الهی بوجود آمده که هدف متعالی و خدامحور دارد را حفظ و گسترش دهیم و مجموعه این‌ها یعنی تقویت، انتشار و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سرتاسر جهان که به نوعی می‌توان از آن به بیداری اسلامی هم تعبیر نمود.

وی تصریح کرد: حواسمان باشد که برای خوشایند کسی به جهنم نرویم! و کار خود را در چارچوب قانون و شریعت انجام داده و همواره در امور، ضوابط را بر روابط حاکم کنیم.

فرمانده سپاه بینالود ادامه داد: کل سپاه به مثابه یک پیکر واحد است که از تعامل، نظم و همکاری بخش‌های مختلف آن زنده، پایدار و پویا است.

وی افزود: پاسداری یک مسئولیت سخت و خطیر است که هر چند به دید مادی شاید نتوان رویش حساب نمود ولیکن اگر درست انجام شود قطعا نزد پروردگار متعال اجر و پاداش اخروی وصف ناپذیر و نامحدود خواهد داشت.

پسندیده در پایان گریزی به امر مهم بسیج زده و خاطرنشان نمود: ما بایستی در سپاه و حوزه‌های مقاومت طوری عمل نماییم که روز به روز در راستای تقویت پایگاه‌ها و اعتلای بسیجیان گام برداریم، زیرا که بخش اعظم خدمات مختلف و برکاتی که توسط بسیج در سطح جامعه انجام می‌شود به واسطه داشتن پایگاه‌های مقاومت قوی و مجهز است و به نوعی پیشانی کار سپاه مقاومت محسوب می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها