خبرهای داغ:
رئیس بسیج رسانه گلستان از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۶۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  گلستان ؛ میثم قرائی  پیش ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: ششمین جشنواره رسانه ابوذر با رویکرد «گلستان در مسیر تحول» در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ابوذر فریادگر و بیدادگر حق در طول تاریخ نام گرفته است، افزود: اهالی رسانه نیز بعنوان ابوذر زمانه باید در مسیر حق، درست فعالیت کنند و حقیقت را به گوش مردم و مسئولین برسانند.

رئیس بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه تبیین مشکلات جامعه بر دوش رسانه است، تصریح کرد:  شناسایی نخبگان رسانه ای، تقویت روحیه خودباوری در بین اهالی رسانه، ایجاد فضای رقابتی سالم و اخلاق‌مدارانه بین خبرنگاران، حمایت از تولیدات کیفی رسانه هاو توسعه و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: جزء معدود استان هایی هستیم که 5 دوره واکنون ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر را برگزار می کنیم و این جشنواره‌ها سند زرین و جایگاه ارزشی دربین رسانه های استان و رصد فعالان رسانه محسوب می شود.

قرائی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم در حوزه نخبگانی رسانه، افرادی تربیت کنیم، متذکرشد:  با توجه به شیوع کرونا نتوانستیم دوره های آموزشی حضوری برای اهالی رسانه  برگزارکنیم اما در بستراینترنت و سامانه های lms وبا همکاری سازمان سراج آموزش های را به صورت آنلاین در حوزه های تخصصی خواهیم داشت.  

رئیس بسیج رسانه گلستان در ادامه به تشریح  برگزاری این جشنواره در دو بخش عام  خاص پرداخت وگفت: موضوعات عام این جشنواره،  تحول در حوزه های فرهنگی و هنری، امنیتی، اجتماعی، فنی و مهارتی بهداشت و سلامت، ورزشی، اقتصادی و معیشتی، آموزشی، صنعتی، قضایی و حقوقی و اداری  است.

وی ادامه داد: چهل سالگی دفاع مقدس،  افتخارات فرهنگی، روایتگری، مستندات خاطره نویسی و خاطره گویی، تکانه های جهش تولیداقدامات و فعالیت های دستگاه ها و نهادهای حقوقی و حقوقی و رسانه در آینه رسانه: بررسی وضعیت رسانه های استان، گام های همسویی رسانه ها، اصالت و رسالت های رسانه ای از موضوعات خاص جشنواره است.

قرائی ابراز کرد:  اهالی رسانه می توانند آثار خود را در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله و یادداشت عکس، نماهنگ، موشن گرافی و فیلم کوتاه به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان این که هر نفر می تواند 10اثر به دبیرخانه ارسال کند، اضافه کرد: مهلت شرکت در جشنواره تا 30آذرماه بوده که فعالان رسانه می توانند از طریق حضوری، پست و آیدی@saeedi6422  و سایت www.sangaremajazi.ir ارسال کنند.

رئیس بسیج رسانه گلستان در خاتمه گفت:  باید آثار در یک سال اخیر در رسانه های گلستان منتشر شده باشد.

«ولی الله شهابی»  پیشکسوت رسانه بعنوان دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان در این نشست معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها