خبرهای داغ:
پیام استاندار قم به مناسبت هفته نیروی انتظامی.

نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی است

«بهرام سرمست» در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اعلام کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام مقدس اسلامی و پاسدار ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۷۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

به گزارش بسیج از قم، «بهرام سرمست» استاندار قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ مهر، مصادف با آغاز هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت را گرامی داشت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

امنیت و آسایش در شمار ارزشمندترین نعمت‌های الهی، رکن اساسی توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف و مسؤلیت بزرگ و رسالت خطیری است که نیروی انتظامی مفتخر به انجام آن می‌باشد. نیرویی که به عنوان مظهر اقتدار نظام مقدس اسلامی و حافظ جان و مال و خدمتگزار شایسته مردم، حضوری پرصلابت و هوشمندانه در عرصه مقابله با بزه‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، صیانت از حریم مرز‌های کشور، پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی و برخورد قاطع با اشرار و قانون‌شکنان بوده و خدمات شبانه‌روزی و تلاش‌ها و فداکاری‌های این نهاد در راه تأمین و برقراری نظم و امنیت و آرامش جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده‌های مختلف استان و خانواد‌های ایشان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه این نیرو، توفیقات روزافزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت‌های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

بهرام سرمست استاندار قم

انتهای پیام/
ارسال نظرات