مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، ظهر امروز آئین تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت در بیمارستان ولایت استان مازندران گفت:تلاش‌های خالصانه کادر درمانی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۷۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
تلاش‌های خالصانه کادر درمانی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ظهر امروز آئین تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت در بیمارستان ولایت استان مازندران  با حضور سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  و مسئول سازمان حفاظت اطلات سپاه استان  برگزار شد.
 
تلاش‌های خالصانه کادر درمانی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در این آئین ضمن تسلیت و تعزیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و شهدای مظلوم کربلا، با اشاره به زحمات مخلصانه کادر درمانی گفت:‌در طول ایام کرونا کادر درمانی مخلصانه وارد عرصه شدند و تلاش‌های گسترده‌ای برای حفظ سلامت مردم داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپا کربلا با قدردانی از سرهنگ پاسدار مسلمی فرمانده سپاه استان که پیگیر و اهتمام ویژه برای حفظ سلامت نیرو‌های سپاه داشتند، افزود:‌فرمانده سپاه کربلا در حوزه درمان و پیشگیری، پیشرفت اعتلای معنوی کادردرمانی را لازم و ضروری دانستند و پیگیر این موضوع بودند.
 
تلاش‌های خالصانه کادر درمانی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است
حجت الاسلام تسخیری در پایان از همه کسانی که در برپایی این آیین زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر  کرد و یادآور شد:‌ان شاء الله با همکاری و دستگیری هم، مسئولان درمان بتوانند با آرامش خاصی در عرصه سلامت کار کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها