خبرهای داغ:
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی قاین:

فعالیت ۲۳ موسسه قرآنی در شهرستان قاین

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی قاین گفت: در شهرستان قاین، ۲۳ مرکز شامل ۵ موسسه قرآنی، ۶ خانه قرآن شهری و ۱۲ خانه قرآن روستایی در عرصه فرهنگی و قرآنی مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۱۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیپور مسئول تبلیغات اسلامی قاین گفت: در شهرستان قاین، ۲۳ مرکز شامل ۵ موسسه قرآنی، ۶ خانه قرآن شهری و ۱۲ خانه قرآن روستایی مشغول فعالیت در عرصه فرهنگی و قرآنی هستند.

وی افزود: این مراکز در طول سال اقدام به برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روان‌ خوانی سطح ۱ و ۲، حفظ جزء و کل قرآن کریم، تفسیر قرآن کریم، صوت و لحن، تربیت مربی قرآن، قرائت قرآن، آموزش مفاهیم قرآن کریم می کنند و در پایان این کلاس‌ های آموزشی به نفرات برتر گواهینامه‌ های قرآنی اعطاء می‌ شود.

حجت الاسلام علیپور بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۳۰ کلاس توسط مراکز قرآنی به صورت مجازی برگزار شد که ۴۰۰ قرآن آموز  از این کلاس‌ها استفاده کرده‌اند.

مسئول تبلیغات اسلامی قاین برگزاری برنامه‌ های مناسبتی اعم از ملی مذهبی را از دیگر فعالیت‌ های مراکز قرآنی برشمرد و بیان کرد: مراکز قرآنی در طول سال با برپایی و شرکت در مناسبت‌ های ملی، مذهبی سهم مهمی در برگزاری مناسبت‌ ها دارند.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این مراکز تربیت نسل قرآنی است که در کنار تخصص، آراسته به اخلاق  مفید برای خود و جامعه اسلامی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها