با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان؛

همایش تجلیل از طلاب و روحانیون ایثارگر استان زنجان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری همایش تجلیل از طلاب و روحانیون ایثارگر با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۳۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

حجت الاسلام سید رضا مصطفوی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با بیان اینکه روحانیون همواره در خط مقدم دفاع از اسلام بوده و هستند، خاطر نشان کرد: روحانیون از جمله جهادگرانی هستند که در همه عرصه های مربوط به دفاع از کیان اسلام و انقلاب به صورت داوطلبانه وارد میدان شده و جانفشانی می کنند.

همایش تجلیل از طلاب و روحانیون ایثارگر استان زنجان برگزار می شود

 

وی با اشاره به به اینکه هدف از اجرای این برنامه زنده نگه داشتن ایثارگری ها وجانفشانی های رزمندگان وشهدای دوران دفاع مقدس می باشد،خاطرنشان کرد:آیت الله خاتمی؛امام جمعه زنجان،سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی؛فرمانده  ومسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)،مسئولین استانی و جمعی از طلاب وروحانیون ایثارگر دوران دفاع مقدس وفعال در عرصه مقابله با کرونا در این مراسم حضور دارند.

 

حجت الاسلام مصطفوی با اشاره به تجلیل از طلاب وروحانیون عرصه مقابله با کرونا افزود:در این برهه خاص نیز روحانیون جهادگر به صورت داوطلبانه به مقابله با این ویروس منحوس پرداختند و بار دیگر نشان دادند که روحانیون در کنار مردم بوده و در راه دفاع از سلامت جسمی و معنوی مردم ولایتمدار ثابت قدم هستند.

 

 مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پایان یادآور شد: همایش تجلیل از طلاب و روحانیون ایثارگر استان زنجان روز سه شنبه 15 مهرماه 99 از ساعت 9:30صبح در محل سالن نور مجتمع شهید عطایی استان برگزار می شود.

ارسال نظرات