بیانیه سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه انصارالمهدی(عج) در محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)

در پی توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) ،سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۵۳۳۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن بیانیه به این شرح است:

یُریدوُنَ لِیُطفِئوا نُورَاللهِ بِأَفواهِهِم وَ اللهُ مُتِمُّ نورِه وَلَوکَرِهَ الکافِرونَ. (سوره صف آیه ۸).
 
کافران می‌خواهند تا نور خدا را با دهان خود (و گفتار باطل و طعن و مسخره) خاموش کنند؛ و البته خدا نور خود را هرچقدر کافران کراهت دارند.

کینه منادیان کفر در دنیای غرب نسبت به اسلام و مسلمانان هر بار خود را در پوشش شیطانی جدید به تمام جهان می‌نمایاند. این روز‌ها بار دیگر قلوب مسلمانان جهان از توهین غربی‌ها به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام جریحه دار شده و عواطف میلیون‌ها مسلمان به جوش آمده است؛ دردی که منشا ایجاد آن نه مسلمانان اصیل که دست نشانده‌ها و دست پرورده‌های دنیای غرب یعنی تکفیری‌ها بوده اند. ترور در دین مقدس اسلام در هر لباسی و برای هر گروهی محکوم است، ولی رجال سیاسی غرب وپرورش دهندگان عوام فریب گروه‌های تروریستی به جای آنکه سرچشمه را بخشکانند و دست از کمک و حمایت گروه کوچک تکفیری برداشته و زمینه را برای نابودی آنان فراهم سازند.

صورت مسئله را عوض کرده وبا حرکت دشمنانه به مقابله با جهان اسلام پرداخته هر روز بر لجاجت خود افزودند و نسخه بیشتری از این روزنامه توهین‌کننده را چاپ کرده و منتشر ساختند و توهین به پیامبر بزرگ اسلام را آغاز کردند و نام آن را آزادی بیان گذاشتند. در حالی که قلم‌های آزادی خواهان و دین داران شکسته و کوچکترین اجازه‌ی بیان حقایق رفتار صهیونیسم و استکبار و سرکردگان آن در سراسر جهان را نمی‌دهند.

این دولتمردان فرزندان همان کسانی هستند که با ماجراجویی؛ جنگ جهانی اوّل و دوم را به راه انداخته و کشور‌های خود را ویران و ده‌ها میلیون کشته و مجروح و معلول بر جای گذاشتند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز هم صدا با مسلمانان و آزادگان سراسر عالم گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریّه‌ی فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ی نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) را محکوم کرده واز تمامی آزادمردان و زنان مسلمان دعوت می‌نماید تابا اعتراض محکوم کردن این رفتار شنیع، جلوی هرگونه تکرار چنین رفتار‌هایی گرفته شود.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات