این شهید بزرگوار در دوران زندگی اش هم فقط یک آرزو داشت و آن آرزو دیدار با رهبری انقلاب بود که خداوند به ایشان عنایت کرد و این دیدار محقق شد و رهبری معظم نیز آن بوسه را بر پیشانی این شهید نثار کردند
کد خبر: ۹۲۸۳۰۵۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

 باید این الگوها به جوانان کشورمان ارائه شود/همسر بابارجب کار زینبی کرده اند

 به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم آیین رونمایی از کتاب «بابا رجب» که خاطرات شفاهی همسر شهید رجب محمدزاده است، با حضور سردار سرتیپ علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین همسر و خانواده شهید رجب محمدزاده در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، سردار فضلی در این مراسم با تاکید بر ضرورت تکریم و پاسداشت همسران و خانواده های شهدا گفت: ما نمی توانیم بگوییم که رزمندگانی مانند بابا رجب به تنهایی به جبهه رفتند، زیرا همه خانواده این رزمندگان حامی آنها بوده و در واقع در خط مقدم و در جبهه  بوده اند تا این رزمندگان بتوانند بخشی از عمر خودشان را برای دین اسلام فدا نمایند.

وی به خانواده جانبازان و مراقبت آنها از جانباران دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جلب رضایت خداوند به غیر از این گونه اعمال نیست.

سردار فضلی ادامه داد: اگر خون پاک و منزه شهیدان نبود ممکن نبود که ما بتوانیم چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

وی مسیر شهدا را مسیر سیدالشهدا(ع) عنوان کرد و اضافه نمود: ما شرمنده خانواده شهدا و جانبازان هستیم و امسال می خواهیم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دو میلیون و 450 هزار بسیجی رزمنده در دوران دفاع مقدس تجلیل نماییم.

سردار علی فضلی به کتاب «بابا رجب» اشاره کرد و آن را دارای درس های فراوان دانست و گفت: باید به «بابا رجب»ها بپردازیم تا این الگوها به یاران و سربازان امام زمان (عج) و جوانان کشورمان ارائه شود و امثال بابا رجب اگر مجروح و شهید نمی شدند الان جبهه مقاومت را انتخاب می کردند.

وی پرداختن به زندگی شهدا و جانبازان را بدهی ما به نسل آینده ذکر کرد و اظهار داشت: امثال بابا رجب بدون هیچ چشمداشتی آن جهادها را داشته اند و کار همسر ایشان نیز یک کار زینبی است که توانسته اند پیام بابا رجب را بازگو نمایند.

وی رونمایی از کتاب را بهانه ای برای تکریم از همسر شهید رجب محمدزاده دانست و گفت: این شهید بزرگوار در دوران زندگی اش هم فقط یک آرزو داشت و آن آرزو دیدار با رهبری انقلاب بود که خداوند به ایشان عنایت کرد و این دیدار محقق شد و رهبری معظم نیز آن بوسه را بر پیشانی این شهید نثار کردند.

سردار فضلی نفس گرم جانبازان را چراغ راه عنوان نمود و اضافه کرد: حضور جانبازان برای ما هم عزت می آورد و هم مسیر را روشن می کند و ما باید دامان شهدا را بگیریم تا بتوانیم رستگار شویم و در مسیر الی الله گام های بلندتری برداریم.

ارسال نظرات