خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم به نظام جمهوری اسلامی لطمه‌ای وارد شود؛ ملاک ما همان هشت سال دفاع مقدس است و باید روی مین رفت و از نظام در این شرایط دفاع کرد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۷۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

باید روی مین رفت و از نظام در این شرایط دفاع کرد/ شهید همدانی یک عمر در راه خدا مجاهدت کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید «همدانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی وامام شهیدان اظهار داشت: ما هر چه داریم از عاشورا و کربلا است و خداوند زیباتر از چهره حسین بن علی(ع) چهره ندارد و زیباترین جلوه هستی و تجلی خداوند در کربلا شکل گرفت و به همین دلیل دل‌ها تا قیامت به نام ابا عبدالله(ع) گرم است.

وی در ادامه با اشاره به ایام شهادت شهید همدانی افزود: شهید همدانی یک عمر در راه خدا مجاهدت کرد و خداوند نیز اجر و پاداش او را که همانا شهادت در راه خدا بود، به او عطا کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار «همدانی» آرزوی شهادت داشت و در زمان تولید مستند شهید «حاجی بابایی» عنوان کرد که «من دلتنگ یاران شهیدم هستم» و در نهایت در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) شهید شد.

وی با بیان اینکه سردار «سلیمانی» یک عظمت بود که خدا به ایرانیان داد، با اشاره به سخنان این شهید بزرگوار گفت: نزدیک‌ترین مدارک و معارف به کربلا عملیات رمضان است.

حاجی‌بابایی ابراز داشت: این انقلاب، انقلاب اسلامی است و هر کس به این انقلاب صادقانه خدمت کند روسفید می‌شود و هر کس کارش تزویر و ریا باشد روسیاه می‌شود و زمین می‌خورد چراکه پایه و اساس این انقلاب با خون شهدا محکم شده است.

وی با بیان اینکه سیر حرکت انقلاب مثل دفاع مقدس است در مسیر معبر و موانع وجود دارد و باید معبر را پیدا کرد و از موانع عبور کرد، افزود: پیروزی این انقلاب مثل چراغ برای ما روشن است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خداوند سه اصل تغییر ناپذیر دارد، آزمایش الهی حتمی است برای همه مردم؛ خداوند به هیچ انسانی حتی پیامبرش بدون آزمایش شرف، حیثیت، انسانیت و قرب به خود را نمی‌دهد و هرقدر خداوند از انسان آزمایش بگیرد و انسان پیروز شود آزمایش بعدی سخت‌تر است.

وی اظهار داشت: خدا به هیچ‌کس عظمت و شرف نمی‌دهد مگر با آزمایش، که در واقعه کربلا هر لحظه عرصه برای امام حسین (ع) تنگ‌تر می‌شد و آزمایش را سخت‌تر می‌کرد.

حاجی ‌بابایی با بیان اینکه مومن مثل دو کفه ترازو است هر چه قدر کفه ایمان سنگین شود کفه بلا و سختی سنگین‌تر می‌شود، گفت: انقلاب ما هم عاشورا گونه است و هر چه قدر پیش می‌رویم آزمایش‌ها سخت‌تر می‌شود اما لازم است مسئولین کمک کنند تا مشکلات مردم را حل کنند .

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه با بیان اینکه امروز از لحاظ اقتصادی بر ملت ایران سخت می‌گذرد، ابراز داشت: ما در مجلس طرح‌هایی را به تصویب رساندیم که فشار اقتصادی را بر مردم کم کنیم و بتوانیم حداقل قوت را برای ۶۰ میلیون نفر در جامعه که شناسایی شده‌اند فراهم کنیم و به این ۶۰ میلیون نفر کالابرگ بدهیم تا بعضی از نیازهای آنان را برطرف کنیم و به آنان سبد کالا دهیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان گفت: فامنین یک شهرستان انقلابی و دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید نیروهای انقلابی در کنار هم این شهرستان را جلو ببرند و سرمایه‌های بزرگ را در منطقه جذب و از ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۵۴ شبکه ماهواره‌ای علیه نظام به صورت شبانه‌روزی بیان داشت: نباید اجازه دهیم به نظام جمهوری اسلامی لطمه‌ای وارد شود؛ ملاک ما همان هشت سال دفاع مقدس است و باید روی مین رفت و از نظام در این شرایط دفاع کرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات