خبرهای داغ:

راه اندازی ۱۰۰ هزار طرح اشتغالزای روستایی در استان

تا پایان امسال ۱۰۰ مسجد، ۱۰ خانه بهداشت و بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد برکت در خوزستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۶۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیرعامل بنیاد برکت خوزستان در آیین افتتاح ۲۰ هزار طرح اشتغالزا در کشور بصورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور گفت : بیش از ۲۰ هزار طرح اشتغال زایی روستایی در ستاد اجرایی امام در سال ۹۹ آغاز شده است و امروز به بهره برداری می‌رسد.

امیرحسین مدنی افزود: در سه سال گذشته توجه ویژه‌ای در حوزه روستایی و اشتغال‌های خرد و خانگی داشته ایم که تا امروز به ۶۰ هزار طرح رسیده است و تا آخر سال به ۱۰۰ هزار مورد می‌رسد.

وی گفت : در سیل خوزستان مجموعه ستاد اجرایی در کنار مردم و سایر بخش‌ها قرار گرفت تا امدادرسانی کند و جزو اولین مجموعه‌ها بود. در دوران شیوع کرونا هم شاهد هستیم که همه توانش را به کار گرفته است و در حال ارائه خدمت است.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه اصل فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه توانمندسازی و اشتغال زایی متمرکز است، گفت: امروز با دستور رئیس جمهوری ۲۰ هزار شغل افتتاح می‌شود. تمام مشاغل با کدملی قابل دسترسی است و اطلاعات آن می‌تواند در اختیار مجموعه‌های مختلف قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه تامین پروتئین مانند گوشت، پوشاک و صنایع دستی اتفاقات بزرگی در حوزه تولید روستایی رخ داده است اظهار کرد: سال گذشته ۱۶ هزار تن گوشت قرمز توسط مشاغل شکل گرفته تولید شده است و تا آخر امسال می‌توانیم ۳۰۰ هزار شغل را در قالب ۱۰۰ هزار طرح به سرانجام برسانیم که این کار در بازه زمانی سه ساله انجام شده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت در حوزه عمرانی امسال ۱۵۰ مدرسه افتتاح شد، همچنین تا پایان امسال ۱۰۰ مسجد، ۱۰ خانه بهداشت و بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکونی افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها