مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مطرح کرد
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا شناسایی نوجوانان و جوانان برای پرورش حوزه داستان‌نویسی خبر داد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان از ظرفیت بالایی در این حوزه برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۸۳۳۱۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
شناسایی استعدادهای نسل جوان در حوزه داستان نویسی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، به مناسبت هفته دفاع مقدس حمیدرضا هراسانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران امروز  با آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران دیدار و گفت و گو کرد.
 
در این دیدار مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران فرزند نخستین شهید فرهنگی مازندران و از شاعران و نویسندگان استان قدردانی کرد.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این دیدار گفت: باید حقایق دفاع مقدس را به مردم بگوییم تا نسل آینده نیز بداند چه کسانی با چه روحیه و گذشت‌هایی به جبهه‌های جنگ رفتند تا این مرز و بوم بماند.
 
آرزو، ولی پور از آمادگی برای مشارکت در جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان مازندران در حوزه محتوایی خبر داد و گفت: این نهاد فرهنگی آماده هرگونه همکاری در برگزاری این جشنواره است.
 
شناسایی استعدادهای نسل جوان در حوزه داستان نویسی
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار از رونمایی پوستر و فراخوان جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان خبر داد و افزود: از نویسندگانی که با مجموعه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در ارتباط هستند می‌خواهیم تا در این جشنواره مشارکت داشته باشند تا آثار فاخر و کیفی به این جشنواره ارسال شود.
 
حمیدرضا هراسانی شناسایی نوجوانان و جوانان برای پرورش حوزه داستان‌نویسی خبر داد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان از ظرفیت بالایی در این حوزه برخوردار است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها