مسئول روابط عمومی سپاه خمین در گفتگوی اختصاصی با «بسیج»:

راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ جبهه حق علیه جبهه باطل / اربعین حرکتی سیاسی علیه مستکبرین جهان

سرهنگ صادقی گفت:برنامه ویژه اربعین درفضای باز و با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی در سپاه خمین با سخنرانی خطیبان توانا و مداحی ذاکران آل البیت(ع) برگزارمی گردد.
کد خبر: ۹۲۸۳۳۴۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

سرهنگ پاسدار حمید صادقی مسئول روابط عمومی سپاه خمین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خمین گفت:قیام اباعبدالله الحسین(ع) در عاشورا به همه آموخت که باید در برابر ظلم، پایداری و ایستادگی کرد ، امام حسین (ع) با قیام خود نهضتی انسان‌ساز  را رقم زدند که در بسیاری دیگر از مکاتب مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت:دهه آخر ماه صفر با اربعین امام حسین علیه‌السلام آغاز مى ‏شود ، اربعین حرکتی سیاسی علیه مستکبرین جهان است که بدانند  جبهه مقاومت همیشه ایستاده و مقاوم است. 

سرهنگ صادقی بیان کرد:پیاده‌روی اربعین از همان ابتدا وجود داشته و حضرت زینب (س) و جابر بن عبدالله انصاری اولین افرادی بودند که امام حسین (ع) را در روز اربعین زیارت کردند.اما در چند سال اخیر توجه ویژه ای به آن شد و مورد توجه قرار گرفت وی یقینا راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ جبهه حق علیه جبهه باطل است.

مسئول روابط عمومی سپاه خمین افزود : به همین مناسبت برنامه ویژه اربعین درفضای باز و با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی در سپاه خمین با سخنرانی خطیبان توانا و مداحی ذاکران آل البیت(ع) برگزارمی گردد.

سرهنگ صادقی درپایان تصریح نمود: همانطور که رهبرمعظم انقلاب نیز اشاره داشتند تمام شیفتگان و علاقمندان به امام حسین(ع) در اربعین سال جاری برای عرض ارادت به ساحت ملکوتی سید و سالار شهیدان دشت کربلا در خانه و از راه دور اعمال زیارت اربعین را به جا بیاورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار