خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

کم کاری و بی توجهی در تمام مسائل باعث به وجود آمدن مشکلات می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: کوتاهی، کم کاری و بی توجهی در تمام مسائل پزشکی، اقتصادی، فرهنگی و...باعث به وجود آمدن مشکلات می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۳۳۸۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

کم کاری و بی توجهی در تمام مسائل باعث به وجود آمدن مشکلات می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی  در جمع پرسنل سپاه ناحیه ملایر به مناسبت هفته ایمنی با اشاره به احادیث و روایت اظهار داشت: اسلام آداب همه چیز را آموزش داده است و پیامبر(ص) رعایت مسائل ایمنی را متذکر می‌شود و هر کس عهده دار هر مسئولیت می‌شود باید در آن مسئولیت کم نگذارد.

وی افزود: امروز مشکل ما این است که به اندوخته‌ها و دانش خود در راستای تعالیم دین عمل نمی‌کنیم، اگر بشر به آنچه که می‌داند عمل کند دنیا رونق پیدا می‌کند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به هفته ایمنی و ضرورت توجه به نکات لازم در این خصوص گفت: گاهی در مجموعه‌ها مشاهده می‌شود که کوتاهی‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به از بین رفتن انسان‌ها در جاده‌ها به دلیل بی‌توجهی به مسائل ایمنی اشاره کرد و ابراز داشت: تمام این‌ها با رعایت ایمنی قابل کنترل است.

شیرزادی تصریح کرد: ما دانشمند و فارغ التحصیل کم نداریم اما در میدان عمل معطل می‌مانیم اگر کارها به موقع انجام شود مشکلات جامعه کمتر می‌شود.

وی افزود: کوتاهی، کم کاری و بی توجهی در تمام مسائل پزشکی، اقتصادی، فرهنگی و...باعث به وجود آمدن مشکلات می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: اکنون در بحث کرونا با توجه به عدم رعایت بهداشت چقدر کشته می‌دهیم، در مسائل امنیتی هم باید ایمنی رعایت شود تا دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات