مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت وگو با بسیج:

تبری از اهل تفرقه و نفاق یک تکلیف است / باید به بُعد معرفتی اربعین حسینی توجه ویژه داشت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه امام حسین (علیه السلام) برای جهالت و ضلالت جامعه قدم برداشتند، اضافه کرد:تکلیف ما این است که از اهل نفاق و تقرفه تبری بجوییم.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۸۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت و تعزیت فرا رسیدن اربعین حسینی، با اشاره اینکه امام حسین (علیه السلام) کشتی نجات است، گفت: در روایت آمده است که هر شب هفتاد هزار ملک تا صبح قبل ازطلوع آفتاب در جوار مضج مطهر امام حسین (علیه السلام) برای زیارت مشرف می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که در مسیر امام حسین (علیه السلام) بودن سعادت است؛ افزود: اگرچه ما امسال از پیاده روی نجف تا کربلا محروم هستیم، اما دل‌ها به سمت کربلای امام حسین (علیه السلام) روانه است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق (علیه السلام) خاطرنشان کرد: جوانی نزد حضرت آمدند و گفتند که دلم بسیار به سوی امام حسین (علیه السلام) است. حضرت هم گفتند هر روز بر پشت بام خانه ات برو و سه بار بر امام سلام بده که خداوند، ثواب حج عمره عنایت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ئلی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به توصیه رهبر معظم انقلاب در روز اربعین اشاره کرد و یادآور شد: در این روز از زیارت و دعای اربعین بهره‌مند شویم و به محضر خدای متعال و امام حسین (علیه السلام) شکوه کنیم که توفیق زیارت اربعین از ما سلب شده است.

حجت الاسلام تسخیری به با تاکید بر اینکه در خواندن زیارت اربعین به بُعد معرفتی آن باید توجه داشت، گفت: زیارت اربعین از نشانه‌های مومن است که امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمودند؛لذا باید  در زیارت اربعین توجه داشت که چه کسانی باعث بوجودآوردن واقعه کربلا و به شهادت رساندن امام حسین (علیه السلام) شدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه امام حسین (علیه السلام) برای جهالت و ضلالت جامعه قدم برداشتند، اضافه کرد:کسانی اهل تفرقه و نفاق بودند و کسانی که دنیای خودرا به قیمت اندکی فروختند و آخرت خود را خراب کردند ، امام حسین را ( علیه السلام) را به شهادت رساندند، لذا  تکلیف ما این است که از این دسته تبری بجوییم.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها