خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسيني ديباجي؛

مردم ايران فرهنگ شهادت و عزت را از مکتب امام حسين (ع) آموخته اند

حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي با اشاره به وقايع 8 سال دفاع مقدس گفت : مردم ايران فرهنگ شهادت و عزت را از مکتب امام حسين (ع) آموخته اند .
کد خبر: ۹۲۸۳۶۲۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

حجت الاسلام  سيد محسن حسيني ديباجي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان در آيين تجليل از طلاب بسيجي جبهه مبارزه با کرونا و پيشکسوتان روحاني عرصه جهاد و شهادت گفت : روايتي وجود دارد که جهاد دري از در هاي بهشت است که خداوند  آن را بر روي مقربان درگاه خود باز مي کند .

وي افزود : در جنگ تحميلي ،  8 سال به مردم ايران ظلم شد که طولاني ترين جنگ قرن 21 است و دوبرابر جنگ جهاني دوم بر سر مردم ايران آتش ريختند .

مسئول  دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان ضمن بيان اينکه دفاع مقدس نماد عزت و افتخار مردم ايران است افزود : دفاع مقدس گنجينه ارزشمندي است که بايد از آن درس ها بگيريم و مي توان از تجربيات آن دوران براي گام دوم انقلاب و پيشرفت در همه ي عرصه ها استفاده کرد .

حسيني ديباجي گفت  : يکي از برکات دفاع مقدس اين بود که به تعبير امام جبهه دانشگاهي بود که عارفاني را پرورش داد .

او ادامه داد  : دفاع مقدس همچون يک دانشگاه براي تربيت انسان هاي الهي اجتماعي بود که نمونه ي موفق فارغ التحصيلان آن شهداي ما هستند.

حجت الاسلام حسيني ديباجي بيان کرد: ما نيازمند دولت جوان حزب الهي براي برون رفت از مشکلات هستيم که اين دولت گوش به فرمان ولي فقيه  باشد و نگاه آن ها به داخل کشور و توانمندي هاي داخل کشور باشد .

سيد محسن حسيني ديباجي در ادامه گفت : اميد رهبري به شما جوانان است و جوانان ما نشان دادند که چه عزت و آبرويي براي اسلام و روحانيت ايجاد کرده اند و  در مواقع مختلف مانند سيل و زلزله و کرونا جونان و طلاب بسيار زيبا درخشيدند و اين اقدامات افتخاري براي روحانيت بود .

مسئول  دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان افزود : دفاع مقدس همپاي انقلاب ما 40 ساله شد و دستاورد هاي بسياري در اين 40 سال داشته است .

او در پيان بيان کرد : کشور و ملت ما، امريکا را در منطقه زمين گير و فلج کرده است و امروز آمريکا انقدر ناتوان شده است که فقط عربده مي زند و کاري از دستش بر نمي آيد و  تلاش مي کند تا با ايجاد ياس و ناميدي روند روبه رشد ما را کند کند ولي   شما جوانان و طلاب بايد به توان داخلي اعتماد داشته باشيد و با همت والاي خود و توکل بر خدا مشکلات را پشت سر بگذاريد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها