خبرهای داغ:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با خانواده شهید دماوندی در شاهرود+ تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان و هیأت همراه با خانواده شهید محمدحسین دماوندی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۹۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در شاهرود با خانواده شهید طلبه محمدحسین دماوندی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه، جانشین سپاه ناحیه، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان و شهرستان و معاونت تعلیم و تربیت سپاه شاهرود حضور داشتند، از خانواده این شهید طلبه تفقد کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی در این نشست با تبریک هفته دفاع مقدس از مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا تجلیل و بر تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.
پدر شهید دماوندی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور مسئولان بر توجه به احکام اسلام بویژه خمس و زکات تاکید کرد و بر استمرار دین مبین اسلام و حرکت در مسیر تعالی اسلام تصریح نمود.
مادر شهید نیز خاطراتی از این طلبه بسیجی شهید بیان کرد و بر تاکید شهید بر اجرای احکام اسلام در جامعه عنوان کرد.
در پایان با اهدا هدیه از این خانواده صبور تقدیر شد.
شهید محمدحسین دماوندی متولد ۱۳۴۰ شاهرود و طلبه بود و در سال ۱۳۶۱ در جاده خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در حالی معاونت تبلیغات گروهان و مداح و بیش از شش ماه حضور در جبهه داشت، شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها