خبرهای داغ:

تقدیر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان از کادر درمانی درمانگاه رضوی شاهرود+ تصاویر

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان به همراه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان از کادر درمان درمانگاه رضوی شاهرود با اهدا گل تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۰۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان به همراه مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان از کادر درمان درمانگاه رضوی شاهرود با اهدا گل تقدیر کردند.
در این سرکشی که مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه، جانشین سپاه ناحیه و معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه و مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود حضور داشتند، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) از بخش‌های مختلف درمانگاه رضوی بازدید و از کادر درمان این درمانگاه در راستای فعالیت‌های درمانی آنان بویژه در مقابله با کرونا تجلیل کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی در دیدار با مدیر این درمانگاه و مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از زحمات آنان در جبهه سلامت تقدیر و کار آن‌ها را مقدس عنوان کرد و بر تداوم خدمت رسانی به مردم بویژه محرومین تاکید کرد.
جواد رضوانی مدیر درمانگاه رضوی سپاه ناحیه شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از حضور مسئولان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این درمانگاه بویژه در ایام شیوع کرونا پرداخت و بر خدمت رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در این درمانگاه تاکید کرد و گفت: ارائه خدمت به وابستگان سپاه و بسیجیان و محرومین اولویت خدمات این مرکز درمانی در شهرستان شاهرود است و نیاز به توکه بیشتر دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها