خبرهای داغ:

تجلیل از طلاب ایثارگر شهرستان شاهرود+ تصاویر

در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به همت حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود و سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون سپاه استان در مراسمی از طلاب و روحانیون ایثارگر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۸۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به همت حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود و سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون سپاه استان در مراسمی از طلاب و روحانیون ایثارگر تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، از حجج‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حمید عبداللهیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستاان شاهرود و عباس امینی امام جمعه شاهرود به‌عنوان ایثارگران روحانی شهرستان شاهرود با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
همچنین از حجج‌الاسلام وحید محمدی، محمدرضا اشراقی، رضا سمیعی، علیرضا زمانی، محمدمهدی نوری، حسین آقاباقری، عمار نبی، محمد رستمی، امیر مریدیان، محمد قلی‌زاده، محمد عزیزی، محمدتقی بذرکار، سیدمحمدعلی موسویان و حامد عامریان و بانوان طلبه جهادگر ازجمله مریم بداقی، اعظم میرزایی و مریم علیان‌نژاد در راستای خدمت در راستای مقابله با کرونا و تدفین امورات کرونایی تقدیر شد.
همچنین در مراسم شهرستانی تجلیل از ایثارگران شهرستان در محل فرمانداری شهرستان شاهرود از حجج اسلام، غلامرضا قندهاری، حمید عبداللهیان، سید موسوی، احمد نظری، عباس معصومی، اسماعیل معصومی به عنوان ایثارگران روحانی شهرستان تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها